Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Har en bitteliten hemoride... æsj! Er det best å la den være og håpe den forsvinner, eller bør jeg smøre på noe? er gravid i uke 30.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Legen min anbefalte iskaldt vann på dem... men det gjorde vondt.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Jeg hadde en like før jul. Fikk sjokk, det var ekkelt! Jeg fikk tips om isbit og presset den mot hemoroiden i ca 1-2 min. Det var en ubehagelig opplevelse.. Vondt i flere minutter etterpå, men den ble halvert. Jeg ble litt skuffa, trodde den skulle gå vekk. Etter to-tre dager prøvde jeg på nytt med samme prosedyre og den forsvant helt etter et par dager! Den har ikke kommet tilbake enda, sjekker ofte!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Åhh! Takk for tips! Det skal jeg test. Bort skal dritten i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Fikk dette etter forrige fødsel, og det eneste som hjalp meg var den ubehagelige isbiten, og aloeveragelè. Ikke kast bort penger på hemoroidekrem i allefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå