Gå til innhold

Ang plumbo og "mokkamann"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare en ting å si til alle kjendiser i norge som utaler seg:

 

Snakk om å lage storm i et vannglass..!!

 

En liten feil kommentar, så blir han halshugd. Makan til dømmende nordmenn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vet du meg hva.

Hva med alle stand-up komikere? Hva med alt de sier, å de sier det med VILJE!

Dette var en liten spøk, som kom litt feil ut.

Skrevet

Oooog det er akkurat sånne "er det så farlig da"-holdninger som gjør at ting ikke blir bedre heller. Bra, damer.....

Skrevet

Norge har tydeligvis for lite problemer, når dette blir et problem!

Skrevet

Snakk om å kaste stein i glasshus.. så Madcons egne bleikansikt kommentarer på senkveld, det er helt i orden det?

Skrevet

Samme diskusjonen foregår på DiB. åååh, det er så kjedelig at anonymforumene er blitt delt!!! :(

Skrevet

Jeg sier bare en ting. IKKE RART DET ER KRIG I VERDEN!!!!!

 

Patetisk og lage galskap ut av den lille komentaren der! Herreguuuud, snakk om å være hårsår altså!

Skrevet

Syns kommentaren var totalt unødvendig og dum, reaksjonene var idiotiske - Tsawe er en DUST som kan slenge dritt om andre men ikke tåler er LITEN morsomhet om seg selv...(Bleikfis, blåkvit, fiskebolle, fittetryne)

Og Kaizers-ølmannen??? Tømme øl og kaste glasset? Faen er han 16 år på sin første fyllekule eller? Han var jo den mest papetiske av hele bunten. Kjenner at sympatien faktisk ligger hos Plumbo i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...