Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 når ungen surver, trasser, hyler og skriker ... "åh, jævla drittunge!!" ?
Babykilo Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Selvfølgelig. Ytrer meg høyt også, men ikke i samme rom som plageånden.
Magia Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Det mest politisk korrekte ville være å si at neei, det gjør jeg ikke mot lille øyestenen min. Meeen, selvfølgelig!
LuksusLiv Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Når tenåringen er i evig opposisjon, smeller med både kjeften og dører, så ja, da tenker jeg noen ganger drittunge!
3 er nok! Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Ja, men en liten en med kollik som gjerne kan skrike non stop åtte timer i strekk så kan jeg tenke sånn. I natt var jeg fristet til å legge han ut på finn.no... Jeg vet det går over, men når det står på som værst er det ikke lett å tenke på lyset i tunnelen. Nå sover han søtt på brystet mitt, og nå kan jeg nesten ikke forstå at jeg tenkte slik i natt.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #9 Skrevet 15. januar 2012 Om både babyen, stebarna og hunden... Sier det til hunden, men ikke til noen av de andre;-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #11 Skrevet 15. januar 2012 Kolikk og skrik i 8 timer non-stop høres ut som et mareritt... Håper det ordner seg for både deg og barnet snarest! å være forelder er verdens hardeste jobb.. uten tvil..
*Sammy* Skrevet 15. januar 2012 #12 Skrevet 15. januar 2012 Å ja den tanken har slÅtt meg mange ganger " Har tenkt - kom hit din lille drittunge, sÅ skal jeg hive deg i dass, ha igjen lokket og trekke opp" For sÅ i neste seksund elske dem overalt . Jeg er ikke perfekt og blir jeg for sliten, blir jeg ekstra amper, akkuratt som barna blir det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå