Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Noen innspill her, jenter? Det er snakk om to tenåringssøstre som gjerne vil passe mine to små av og til. De vil helst være sammen, og det syns jeg egentlig er betryggende. Minsten er snart 3, altså bleier. Eldste er 5,5 og er ganske sjøjhjulpen. Hva tror dere om ca 70 per pers når de er sammen og 100 når det er en. I. Timen altså. For mye? Blir litt dyre kvelder...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Trenger du å ha to barnevakter? Jeg hyrer inn og betaler kun for en. Om barnevakten vil ha med seg venner eller venninner så er det greit, men jeg betaler ikke dem.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Nei, strengt tatt ikke, men syns det er greit hvis de gjerne vil. Forslag til pris, må jo selvsagt reduseres når de er to?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Hadde gitt samme summen og så får de dele den seg imellom. Det er mindre jobb når man er to og da blir betalingen deretter
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Enig de de over her, ikke betal begge, det er deres valg og de vil ha med noen å være barnevakt... Jeg ville ikke gitt mer enn 80kr/t... Da blir det 40 på hver og der er mer enn nok når de ikke er mer enn tenåringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå