Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Har kjøpt en, men kommer liksom aldri i gang. Noen som har erfaringer? Hvor lenge pr dag bruker dere den?
Miss Dynamite Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Jeg brukte den en stund, men den lille perioden jeg brukte den virket den ikke særlig. Fikk bare ekstreme blåmerker. Jeg prøver å bli flink til å bruke den, men det gjør jo så J**** vondt!!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Ja, den funker faktisk. Jeg var ekstremt skeptisk til den, det skal jo ikke gå an å punktslanke seg, men den funker faktisk. Jeg tror at det som skjer, utenom at du får mer muskler, er at den slår mot fettet med så stor kraft at den "løsner" det litt slik at det lettere forsvinner. Har lest om dyptvevsmassasje som gjør det samme, altså går ned i vevet og "løsner" fettet, og der får man også store blåmerker som i starten med rockeringen. Det høres jo litt søkt ut, men jeg har forsøkt rockeringen to ganger, og den funker virkelig. Problemet er bare at det er så gyselig kjedelig at etter noen uker gidder jeg ikke mer... Men de to gangene jeg har vært flink har jeg gått inn ca 5 cm om midjen og ned ca 1 kg i løpet av 3-4 uker jeg holdt på i 10 minutter 5-6 dager i uken. Skal snart på'an igjen nå, men må få bort de siste "jule-kiloene" mine først
☆☆☆ Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Den funker desverre bare når den brukes Har hatt en i halvannet år uten å bruke den, med resultat deretter. Nå har jeg lånt den bort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå