Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Jeg spytter alltid oppi do når jeg trekker ned. Jeg bruker en nål for å klemme på kviser. Jeg skyller alle glass tre ganger før jeg drikker av dem. Jeg hater å dele flaske eller bestikk med noen. (Kan bare dele mat med sønnen min). Jeg liker å omgås bare kjæresten min og barnet mitt. Stort sett. (Men er sosialt anlagt). Begynte å låne meg bøker om psykiatri på biblioteket da jeg var 15 år. (Leser fortsatt psykiatri .
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Snakker ofte engelsk med med meg selv. MÅ klore/pille pÅ skorper... Retter alltid pÅ bilder som henger skjevt. Snakker mye med meg selv nÅr jeg kjører bil.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Jeg: Skyller glass 3 ganger før jeg drikker av det.... samme gjør jeg med barna mine sin glass... Jeg legger papir i do før jeg gjør nr 2. jeg MÅ ha dorullen riktig vei pÅ veggen, den MÅ henge med papiret nærmest meg. jeg mÅ sjekke boden før jeg legger meg...... tror alltid det er noen der :s
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Har høylydte samtale med meg selv.. Hater å dele melkeprodukter f.eks iskaffe, sjokolademelk.. Slimete! brrr. Ler høylydt av meg selv ganske ofte.. Jeg gnir meg rundt munnen imens jeg stønner/grynter når jeg ser på tv.. Elsker starwars og har sett på alle filmene jevnlig siden jeg var 11. Gnikker en finger i navlen og lukter på fingeren etterpå...:-s Leser gjerne 3 bøker samtidig og blir stressa hvis de ikke er på minimum 5-600 sider.. Ha ha ha, ser VELDIG rart ut når man skriver det ned.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Haha, før spyttet jeg også alltid i do før jeg trakk ned!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 skyller glass flere ganger. klorer meg ett bestemt sted i hode er alltid sår der. må alltid se under sengen før jeg legger meg. Brekker meg som en galing når jeg ser snegler og er tråkket på. Når jeg skal ha makrell i tomat. Må jeg spise hele boksen på en gang, spiser jeg det i fra en åpen boks kommer det opp igjen uansett.
Gjest Heartbroken Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Jeg kan ikke sove hvis ikke alle skuffer og skapdører er lukket på soverommet. Jeg lager historier før jeg sovner. Jeg er altfor mye på dib
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #9 Skrevet 15. januar 2012 Før måtte jeg alltid gå i takt med musikken på øra, og samtidig "skrive" teksten i hodet enten på pc-tastatur eller mobil, samtidig som det synges.
3 er nok! Skrevet 15. januar 2012 #10 Skrevet 15. januar 2012 Før vasket jeg alle gulvlistene hver torsdag
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #11 Skrevet 15. januar 2012 Jeg MÅ ha dyna riktig vei. Kan ikke ligge med fotenden oppe i ansiktet, og mÅ ha Åpningen innover i senga om Åpningen er pÅ siden. Jeg lukter alltid pÅ glass før jeg tar det, men bare andre steder en hjemme. Skjærer alltid vekk den første skiven av et brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå