Gå til innhold

Liker mannen din å lage mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da tenker jeg på ordentlig, god og hjemmmelaget mat. Fra bunnen av. Min gjør det, og det er jeg så glad for :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Han lager aldri mat.

Skrevet

Ja, her er det for det meste mannen som står for maten.

Skrevet

Nei. Han lager aldri mat, annet enn pølser og kjøp-pizza. Og jeg syns det er fryktelig irriterende, og pinlig. Vi er over 30 :)

Skrevet

Han er mye flinere enn meg til å lage mat.

Han lager svært sjelden kjedlig pose mat, men alltid mat fra bunn.

Dessverre gjør han det ikke så ofte, og derfor spiser vi min posemat 5 av 7 dager.

Skrevet

Nei det synes han er kjedelig ;) Men han lager hvis jeg ber om det. Han lager en god kylling/pasta salat, med god dressing og er veldig flink til å lage kylling brushetta ;) Jeg bryr meg for mye til at han liker å kokkelere, he he. Så vi har blitt enig om at det er mitt domene, så er støvsuginga hans ;)

Skrevet

Min mann er utdannet kokk (jobber ikke som det) så hver lørdag står han for matlaginga. Da er det "kjærste-middag" på bare han og meg. Resten av uka lager jeg middag til han er hjemme fra jobb så han og jeg og lillemann spiser sammen. Veldig deilig på lørdagene når jeg ikke trenger tenke på middag!! :)

Skrevet

Ja heldigvis!

Han var ikke noe flink til å lage ordentlig mat da vi møttes, men heldigvis har interessen utviklet seg med årene. Nå lager han god hjemmelaget mat fra bunnen flere ganger i uka.

I går laget han til og med hummus for første gang, fra bunnen. Jeg er veldig imponert!

Skrevet

ja, men ikke hverdagsmat..

Han liker å lage elgsteik (eller annen steik) med tilbehør, ribbe, lammelår, gryteretter, sodd og lapskaus :)

å han er flik, blir bestandig god mat når han lager! skulle bare ønske at han liker å lage kjøttkaker i brunsaus også.. :P

Skrevet

Nei han er ikke flink til det.

Jeg er kokk (jobber også som det) så jeg lager også maten hjemme. På fredagene har jeg "pause" og da kjøper vi mat. Pizza, sushi eller spiser ute.

Skrevet

Ja, han er veldig glad i å lage mat, og liker å prøve nye retter, eller fornye gamle favoritter.. :) Han kan lage hverdagsmat og annen mat.Han er en skikkelig hobbykokk. :) Vi er flinke på å bytte på matlagingen eller lage den sammen og da.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei, det liker han dessverre ikke. Han lager hverdagsmiddag når han er hjemme (jobber offshore), men hvis vi skal ha noe ekstra er det alltid jeg som lager.

Men så gjør jeg ikke noe annet husarbeid når han er hjemme da, så kan vel egentlig ikke klage ;)

Skrevet

Han lager til halv- og helfabrikata, og er glad i å lage festmat som biff og fylt svinefilet o.l. Og så griller han. Pannekakesteking og annen kjedelig matlaging er visst min jobb..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...