Gå til innhold

Synes det er Madcon som dummer seg ut.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig.

Hva med å ta ting med litt selvironi?

Skrevet

Der forsvant Madcon ut av spotifylistene mine sammen med Kaisers!! Teit av Plumbo men reaksjonene til disse latterlige kjendisene er det som er skummelt her.

Skrevet

Jepp. Snakk om å slippe en fjert for så å få septiktanken over seg,tilbake.

Sosialt selvmord det de driver med.

Sitter kun igjen med sympati for vokalisten.

Skrevet

Enig, synes de er helt forferdelig mot han stakkaren, offentlig mobbing og hetsing er mye verre enn en lite gjennomtenkt spøk! Kjenner jeg blir sint altså!

Skrevet

Ja, dette ble bare teit. Og media lager enorm greie ut av det, for å sverte Plumbo noen ekstra hakk. Men media driter jeg en lang i, de klarer ikke hjernevaske meg.

Akkurat som disse Madcon er hellige?? De følger ikke norsk lov selv til tider, så da må jammen andre få lov å feile også! Mistet all respekt for de, og respekten vokser for Plumbo.. de har falt på knær og bedt om unnskyld.

Og er ingen Plumbo-fan, men skal jammen stemme på de i GP - hvis ikke NRK tar de av plakaten, de sitter i krisemøte nå i natt. Hjelpes..

Skulle tro noen hadde blitt drept.

Skrevet

Krisemøte? Seriøst? Bevare meg vel for en storm i et vannglass.

Skrevet

Krisemøte? Seriøst? Bevare meg vel for en storm i et vannglass.

Tenker vi sier: Storm i et kloakkrør ;)

Skrevet

ja, det er flaut. Madcon er ikke så "snille" de heller.. faen assa.

Kanskje media kan konsentrere seg om ordentliige nyheter...

Liker plumbo jeg.

Skrevet

hvem er uskyldig her?plumbo?(fikk ikke med meg showet)....

Skrevet

Ja dette er storm i vann glass. Men, jeg skjønner at det ble reaksjoner. De sa at sangen kunne hatt navnet mokkamann. Og hvis du høre møkkamann sangen å bytter ut de orden. Blir det en fryktelig rasistisk sang.

Skrevet

Ja dette er storm i vann glass. Men, jeg skjønner at det ble reaksjoner. De sa at sangen kunne hatt navnet mokkamann. Og hvis du høre møkkamann sangen å bytter ut de orden. Blir det en fryktelig rasistisk sang.

Hva var det han madcon karen kalte han møkkamann karen da? Et fittetryne? Jeg, som kvinne føler meg krenket!!

Skrevet

Den komentaren har jeg ikke fått med meg. Det er jo mye verre å si. De bør skjerpe seg.

Skrevet

"et jævla fittehøl" skal han ha sagt. Jeg må si jeg reagerer sterkt på at mediene lar det passere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...