Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Enig. Hva med å ta ting med litt selvironi?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Der forsvant Madcon ut av spotifylistene mine sammen med Kaisers!! Teit av Plumbo men reaksjonene til disse latterlige kjendisene er det som er skummelt her.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Jepp. Snakk om å slippe en fjert for så å få septiktanken over seg,tilbake. Sosialt selvmord det de driver med. Sitter kun igjen med sympati for vokalisten.
Terese med to jenter Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Enig, synes de er helt forferdelig mot han stakkaren, offentlig mobbing og hetsing er mye verre enn en lite gjennomtenkt spøk! Kjenner jeg blir sint altså!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Ja, dette ble bare teit. Og media lager enorm greie ut av det, for å sverte Plumbo noen ekstra hakk. Men media driter jeg en lang i, de klarer ikke hjernevaske meg. Akkurat som disse Madcon er hellige?? De følger ikke norsk lov selv til tider, så da må jammen andre få lov å feile også! Mistet all respekt for de, og respekten vokser for Plumbo.. de har falt på knær og bedt om unnskyld. Og er ingen Plumbo-fan, men skal jammen stemme på de i GP - hvis ikke NRK tar de av plakaten, de sitter i krisemøte nå i natt. Hjelpes.. Skulle tro noen hadde blitt drept.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Krisemøte? Seriøst? Bevare meg vel for en storm i et vannglass.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Krisemøte? Seriøst? Bevare meg vel for en storm i et vannglass. Tenker vi sier: Storm i et kloakkrør
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #9 Skrevet 15. januar 2012 ja, det er flaut. Madcon er ikke så "snille" de heller.. faen assa. Kanskje media kan konsentrere seg om ordentliige nyheter... Liker plumbo jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #10 Skrevet 15. januar 2012 hvem er uskyldig her?plumbo?(fikk ikke med meg showet)....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #11 Skrevet 15. januar 2012 Ja dette er storm i vann glass. Men, jeg skjønner at det ble reaksjoner. De sa at sangen kunne hatt navnet mokkamann. Og hvis du høre møkkamann sangen å bytter ut de orden. Blir det en fryktelig rasistisk sang.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #12 Skrevet 15. januar 2012 Ja dette er storm i vann glass. Men, jeg skjønner at det ble reaksjoner. De sa at sangen kunne hatt navnet mokkamann. Og hvis du høre møkkamann sangen å bytter ut de orden. Blir det en fryktelig rasistisk sang. Hva var det han madcon karen kalte han møkkamann karen da? Et fittetryne? Jeg, som kvinne føler meg krenket!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #13 Skrevet 15. januar 2012 Den komentaren har jeg ikke fått med meg. Det er jo mye verre å si. De bør skjerpe seg.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #14 Skrevet 15. januar 2012 "et jævla fittehøl" skal han ha sagt. Jeg må si jeg reagerer sterkt på at mediene lar det passere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå