Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Hvilken annonse synes dere er best? 1. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32706423 2. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27137762 3. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28065918 Liker og sitte og se. Hvilken likte dere best og evt hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Ingen av dem. ALT for mange bilder til at jeg gidder å bla meg igjennom dem for å kjøpe klær som er brukt
hysterika Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Det midterste - fin kontrast til bakgrunnen og fint med luft rundt bildet.
Mandalas Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Ehm, syns liksom ikke det var så store forskjeller på dem jeg..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Ehm, syns liksom ikke det var så store forskjeller på dem jeg.. Var derfor jeg valgte de. Var litt lik, men litt forskjellig allikevel. HI
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Takk for innlegget. Jeg fant klær i ene annonsen som jeg har kjøpt
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Hvilken annonse synes dere er best? 1. http://www.finn.no/f...nnkode=32706423 2. http://www.finn.no/f...nnkode=27137762 3. http://www.finn.no/f...nnkode=28065918 Liker og sitte og se. Hvilken likte dere best og evt hvorfor? Likte helt klart den 3.annonsen best. Klare gode bilder og oversiktlig i rett rekkefølge i forhold til str. Den første hadde dårlige bilder og mye stygt tøy. Den andre var kjedelig, slitsom med alle bildene som står detaljer på og mye klær jeg syns man kunne gitt bort og ikke solgt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #9 Skrevet 16. januar 2012 Hvilken annonse synes dere er best? 1. http://www.finn.no/f...nnkode=32706423 2. http://www.finn.no/f...nnkode=27137762 3. http://www.finn.no/f...nnkode=28065918 Liker og sitte og se. Hvilken likte dere best og evt hvorfor? Likte helt klart den 3.annonsen best. Klare gode bilder og oversiktlig i rett rekkefølge i forhold til str. Den første hadde dårlige bilder og mye stygt tøy. Den andre var kjedelig, slitsom med alle bildene som står detaljer på og mye klær jeg syns man kunne gitt bort og ikke solgt. Hvilke tøy skulle vært gidd vekk i annonse 2? Kunne ikke se noe som var være enn i de andre annonsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå