Gå til innhold

Bare på gøy :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem. ALT for mange bilder til at jeg gidder å bla meg igjennom dem for å kjøpe klær som er brukt

Skrevet

Det midterste - fin kontrast til bakgrunnen og fint med luft rundt bildet.

Skrevet

Ehm, syns liksom ikke det var så store forskjeller på dem jeg..

Skrevet

Ehm, syns liksom ikke det var så store forskjeller på dem jeg..

 

Var derfor jeg valgte de. Var litt lik, men litt forskjellig allikevel. :)

 

HI

Skrevet

Takk for innlegget. Jeg fant klær i ene annonsen som jeg har kjøpt :)

Skrevet

Hvilken annonse synes dere er best?

 

1. http://www.finn.no/f...nnkode=32706423

2. http://www.finn.no/f...nnkode=27137762

3. http://www.finn.no/f...nnkode=28065918

 

Liker og sitte og se. Hvilken likte dere best og evt hvorfor?

 

Likte helt klart den 3.annonsen best. Klare gode bilder og oversiktlig i rett rekkefølge i forhold til str.

 

 

Den første hadde dårlige bilder og mye stygt tøy.

 

Den andre var kjedelig, slitsom med alle bildene som står detaljer på og mye klær jeg syns man kunne gitt bort og ikke solgt.

Skrevet

Hvilken annonse synes dere er best?

 

1. http://www.finn.no/f...nnkode=32706423

2. http://www.finn.no/f...nnkode=27137762

3. http://www.finn.no/f...nnkode=28065918

 

Liker og sitte og se. Hvilken likte dere best og evt hvorfor?

 

Likte helt klart den 3.annonsen best. Klare gode bilder og oversiktlig i rett rekkefølge i forhold til str.

 

 

Den første hadde dårlige bilder og mye stygt tøy.

 

Den andre var kjedelig, slitsom med alle bildene som står detaljer på og mye klær jeg syns man kunne gitt bort og ikke solgt.

 

Hvilke tøy skulle vært gidd vekk i annonse 2? Kunne ikke se noe som var være enn i de andre annonsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...