Gå til innhold

trenger og få dette ut,.

Anbefalte innlegg

Skrevet

på tirsdag fikk jeg en ftøff dag. jeg knakk sammen. jeg klarte bare ikke mere. jeg satt hjemme hele dagen og gråt. jeg har ikke hatt det bra de siste 3 månedene. mannen min vet dette. han har fått beskjed flere ganger om at jeg trenger hans hjelp.

han har valgt og ikke gjøre det. han har heller hvert hjemme og spilt ps3.

han hjelper meg mye med barna. og er en fantastisk far. jeg elsker han over alt på jord.

grunnen til at jeg kankk sammen er pga familien hans. de har lagd så mye bråk i flere år nå. og jeg fikk til slutt nok. jeg klarte ikke sitte og ta imot mere nå.

min stefar og min mor har lenge vist at jeg ikke har hatt det bra. jeg sendte de begge meld og ba om hjelp. de hjalp meg med engang. ringte meg opp og tilbøy seg at jeg og barna kunne være der noen dager, jeg sa ja til det.

mannen fikk beskjed om at jeg reiser vekk noen dager sammen med barna.

mamma og stefar sin tro på det var at mannen skulle se hva han mister om han ikke prater med meg og hjelper meg gjennom dette.

mannen min reagerte ikke når jeg dro. hadde med meg barna og var vekk.

stefaren min og jeg dro for og se til at alt var ok med mannen. og han lovet og få opp øya. og stefaren min sa flere ting som jeg tror mannen min ikke hadde klart og skjønne av seg.

vi kom tilbake igjen. og mannen min prøver så utrolig.

mannen min sliter med og finne ut hva han skal si. han er ikke flink med ord. noe jeg vet. men som stefaren min sa at kropskontakt kan hjelpe. holde rundt meg. ta på meg. og slikt.

jeg sitter og håper inderlig at mannen min vil kunne helpe meg her på hjemmebane og hjelpe meg med familien hans

jeg trengte og få dette ut.

jeg ønsker ikke komentarter på mine skrivefeil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt kontakt med helsevesenet, familiekontoret kanskje? Da kan din mann også være med.. Familien hans bør du kutte ut mens du går gravid. Omgi deg med mennesker som gir deg positiv energi. ..

Lykke til. Håper du snart føler deg bedre og at din mann forstår deg.

Varm klem :)

Skrevet

Ville tatt kontakt med helsevesenet, familiekontoret kanskje? Da kan din mann også være med.. Familien hans bør du kutte ut mens du går gravid. Omgi deg med mennesker som gir deg positiv energi. ..

Lykke til. Håper du snart føler deg bedre og at din mann forstår deg.

Varm klem :)

jeg er ikke gravid.

familiekontoret er involvert for oss begge.

Skrevet

Kanskje Modum Familierådgivning kan være noe?

Uansett, lykke til. Håper dere finner en løsning.

Skrevet

huff, høres ikke bra ut!

for det første; så bra at dine foreldre virkelig stiller opp for deg! da vet du ihvertfall at du har dem bak deg:)

for det andre; jeg synes du bare må slå hardt mot hardt . si ifra om familien hans enten til han eller dem. si hva du mener!:)

for det tredje;

gratulerer med graviditeten:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...