Gå til innhold

Trenger innredningshjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne ha en høy bokhylle - 2,5 til 3 meter, med tilhørende biblioteksstige. Hvor kan man få kjøpt noe sånn uten at det koster en formue?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Får man sånne høyder ferdig da? Alle jeg kjenner som har denslags har hatt snekker.

Skrevet

Får man sånne høyder ferdig da? Alle jeg kjenner som har denslags har hatt snekker.

Ja, det var det jeg var redd for! Jeg har lest en del interiørblader, og alle de hyllene jeg har funnet er "spesialtilpasset på stedet". Vet du hva det koster å få laget en sånn 6 kvadratmeter stor hylle av en møbelsnekker?

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det var det jeg var redd for! Jeg har lest en del interiørblader, og alle de hyllene jeg har funnet er "spesialtilpasset på stedet". Vet du hva det koster å få laget en sånn 6 kvadratmeter stor hylle av en møbelsnekker?

Jeg vet ikke - husker bare noen mumla om førtitusen for den ene veggen sin og da innså jeg at det aldri ble sånt på meg, for det var tross alt ikke såå my vegg heller ... et par hyllebredder i full høyde pluss over ei dør pluss stige. Mulig en eller annen nå roper at DET var billig men det er det ikke i min verden.
Skrevet

Jeg vet ikke - husker bare noen mumla om førtitusen for den ene veggen sin og da innså jeg at det aldri ble sånt på meg, for det var tross alt ikke såå my vegg heller ... et par hyllebredder i full høyde pluss over ei dør pluss stige. Mulig en eller annen nå roper at DET var billig men det er det ikke i min verden.

åh nei, det var DYRT!! Ikea sin Bestå-serie kommer med stige, mulig det blir den, men den er ikke veldig høy. Har du peiling på interiør? Blir det rart å ha en "vanlig" lav bokhylle på en veldig høy vegg?? "Klipper jeg av" veggen? Skal lage bibliotek i et rom som går over to etasjer, så veggen er mao veldig høy :)

Skrevet

http://www.klikk.no/...ticle489931.ece

se på denne artikkelen... hvis du har en litt handy mann eller er litt handy selv...

Den var kjempefin, men er redd at min über-intellektuelle mann ikke er i nærheten av å være handy nok :) for ikke å snakke om meg selv :) men fin var den!

Skrevet

Vi har innebygd bokhylle med basis fra Ikea.

Har to bokhyller ved siden av hverandre også to stykker på toppen av dem igjen. Spikret fast i veggen og fikset til med lister rundt og opp mot taket. Er sikkert 3 m under taket her og bokhyllene går helt opp.

Ikke veldig vanskelig, så om dere ikke er veldig handy selv koster det ikke stort å få en snekker til å fikse det greit til rundt ferdige bokhyller som bare skal bygges inn. Har dere ikke en venn eller venninne som har litt snekkerferdigheter da?

Skrevet

Vi har innebygd bokhylle med basis fra Ikea.

Har to bokhyller ved siden av hverandre også to stykker på toppen av dem igjen. Spikret fast i veggen og fikset til med lister rundt og opp mot taket. Er sikkert 3 m under taket her og bokhyllene går helt opp.

Ikke veldig vanskelig, så om dere ikke er veldig handy selv koster det ikke stort å få en snekker til å fikse det greit til rundt ferdige bokhyller som bare skal bygges inn. Har dere ikke en venn eller venninne som har litt snekkerferdigheter da?

Så lurt! Det må jeg tenke mer på. Har veldig lyst til å ha to Billy-hyller ved siden av hverandre med 2 oppå - du har ikke tilfeldigvis et bilde? På hvilken måte "bygger man rundt" hyllene med lister? Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...