Gå til innhold

Hvor mange mnd var deres barn da dem ble døpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår skal bli døpt snart og da e ho 4 mnd:) er det sent å bli døpt m 4 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår skal bli døpt snart og da e ho 4 mnd:) er det sent å bli døpt m 4 mnd?

3 mnd

4 mnd

4 mnd

Skrevet

Nei, er vel normal alder det. Det er da ikke noe øvre aldersgrense.... er ikke sånn som i gamle dager da de burde døpes så raskt som mulig for å ikke leve i synd.

Her var de 6 mnd og 2 1/2 år. Eldste ble av forskjellige grunner ikke døpt som baby, så vi tok det igjen når minstemann skulle døpes.

Skrevet

3 mnd! Vet om mange som venter litt lenger, og det er da helt i orden :-)

Skrevet

Ble ikke døpt, men hadde navnefest for begge da de var hhv 8 mnd og 4 mnd.

Skrevet

Mine var 2 måneder, og det var jeg også :)

Ellers er vel regelen at en må ha funnet et navn innen de er 6 måneder og melde det til folkeregisteret. Ellers finner de på et selv ;)

Skrevet

Jeg var 4 mnd

Datteren min var 2 måneder

Skrevet

Mine var 2 måneder, og det var jeg også :)

Ellers er vel regelen at en må ha funnet et navn innen de er 6 måneder og melde det til folkeregisteret. Ellers finner de på et selv ;)

Dåpen har jo ingenting med navn å gjøre. Det er jo ikke sånn at barnet går 4 måneder uten navn! ;)

Skrevet

3,5 mndr, helt fin alder:) Det var tilreisende slektninger som gjorde at vi ventet til da. Men jeg kommer uansett til å vente til neste baby blir like gammel. Det var deilig å være ute av den verste ammetåken da jeg skulle arrangere stort selskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...