Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Hvordan vasker dere; * Kjøleskapet? * Stekeovnen? * Mikrobølgeovnen? * Vannkokeren? * Smørbrødjernet? * Vaffeljernet? * Brødristeren? * Barnas leker? - Tåler plastleker oppvaskmaskin? - Og tøyleker som største har hatt og babyen skal arve? 60 eller 90 grader?
Hubro :) Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Hvordan vasker dere; * Kjøleskapet? Avrimes og vaskes med kjøkkenspray og klut. * Stekeovnen? MrMuscle Ovnsrens en gang i uken. * Mikrobølgeovnen? MrMuscle Ovnsrens når det trengs ellers bare kjøkkenspray og klut. * Vannkokeren? Byttes ut en gang i året. * Smørbrødjernet? * Vaffeljernet? Forsiktig med vann og klut. * Brødristeren? * Barnas leker? Enten i vaskemaskinen eller i oppvaskmaskinen. Og jeg har en regel; - Alt som ikke tåler vask i vaskemaskin eller oppvaskmaskin kastes hos oss. Stiller meg ikke å vaske opp for hånd når jeg heller kan bruke tiden min sammen med familien. - Tåler plastleker oppvaskmaskin? - Og tøyleker som største har hatt og babyen skal arve? 60 eller 90 grader? Så sånn vaskes det her i gården. Ellers vasker vi dusj og toalett med klorin først og deretter baderomssprayen og en klut.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Mange gode rengjøringstips på http://www.plusstid.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå