Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 I privat sammenheng? Har så mange store og vanskelige valg å ta framover som vil være avgjørende for hvordan vi vil leve livet vårt videre fremover. Synes det er veldig vanskelig å ta alle disse valgene på egenhånd og kunne gjerne tenkt meg profesjonell hjelp til å analysere alle mulighetene.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Hei Jeg er en jente på 38 år som benyttet meg av Coaching for 2 årsiden Var gått fra min mann , ville avslutte ekteskapet og trenge sårt råd om fremtiden, da jeg ikke har så mange gode venner her jeg bor og ingen familie. Også det å få en uforstående part til å hjelpe meg. Det er det beste jeg har gjort i mitt liv. Nå to år senere bor jeg fortsatt sammen med min mann. Coaching hjalp meg å sette ting i perspektiv. Se på egne feil, ikke bare på andres. Bli ikke slik jeg forestillet meg, men det ble vel heller bedre. Det kan anbefales på det sterkeste.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Interessant å høre! Hvordan fant du coachen? Hvor mye betalte du? HI
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Interessant å høre! Hvordan fant du coachen? Hvor mye betalte du? HI Jeg fikk gratis coach av nav da jeg gikk på aap. Det var ikke noe særlig, hun brukte bare masse tid på å dra ting ut av meg, spørsmål etter spørsmål etter spørsmål. Til slutt begynte jeg bare å finne på svar for å glede henne. Men det var den type coaching da, den metoden hun hadde blitt lært opp til. Jeg fikk 0 hjelp følte jeg, ble bar superfrustrert over å aldri ha gode nok svar på det hun spurte om. Helt idiotisk at nav bruker penger på slikt! Eller, egentlig var det en coach gjennom reaktorskolen (som var tiltaktet jeg gikk på gjennom nav) som brukte denne coachen. Men det finnes jo mange typer coacher da, jeg var bare skikkelig ikke typen til den coachen jeg fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå