Gå til innhold

Hvahar man på seg på byen i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så lenge siden jeg var på fest/byen at jeg ikke engang kan huske sist gang... Jeg er ikke "gammeldags" kledd i hverdags sammenheng føler jeg, men jeg aner ikke hva man kler seg i når man skal på fest lenger... Utenom julebord fest... Regner med at julekjole og de andre penkjolene er for pene til en "vanlig" fest... Har et brunt cord skjørt jeg tenkte å ha, sorte tynne strømper og høye sorte støvletter... Men hva med overkroppen? Topp? Genser? Bluse? Liker litt kombinert glitter og grovt hvis noen skjønner????

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg er ikke så ofte ute på byen lengre, men sist jeg var ute så hadde jeg på meg olabukser, sort t-skjorte, en sort cadigan over og et skjerf i halsen. Egentlig helt vanlig kledd, bortsett fra litt mer sminke og hadde en litt bedre hår-dag;)

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet en liten pyntedokke -sjenert...så vil ikke tiltrekke meg oppmerksomhet heller =) Derfor tenkte jeg skjørt, et litt hverdagslig slik at jeg kanskje kan bruke en penere topp el noe oventil.. Da vil skjørte tone ned antrekket litt.... =)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det meste er lov så kle deg i noe du liker og som du føler deg komfortabel i. Da blir det nok en morsom kveld på byen:-)

Skrevet

Takk.... da får jeg se hva jeg finner i skapet mitt =)) Takk for hjelpen.,....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...