Fermpetrollen Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Hun er blitt så veldig opptatt av å kysse. Og hun blir ikke ferdig med det heller, hehe. Det er jo forsåvidt koselig det, men det er jo ikke greit at hun gjør det med alle og enhver! (ikke at jeg har sett at hun gjør det altså, men jeg veit jo egt ikke hva som skjer i barnehagen) Og mtp lek i barnehagen. Er vel viktig at de får utforsket litt i fri lek, men med visse grenser vel? Vet ikke hvordan jeg skal formidle det til henne, noen gode råd? Eller skal jeg bare ikke si noe?
Gjest mela<3 Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Søt alder, hehe! Jeg synes absolutt du kan si det til henne. Når dere leker og hun får trang til sussing, kan du jo fortelle hvem man bruker å susse, før du gir henne et megasuss? Jeg vil tro barnehagen sier ifra til jenta og til deg, hvis de ser det med gjentakelse. Det er jo helt naturlig, hun er nysgjerrig på dette akkurat nå Min eldste og 5 andre barn på 4 år var opptatt av underlivet i barnehagen, og da tok barnehagen tak i det når det skjedde gang nr. 2. Tok likevel litt tid før de hadde funnet noe annet spennende å utforske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå