81-Mamma<3<3 Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt fine engangsduker, Evt billige duker til langbord? Ser for meg en hvit lang duk, der jeg kan legge rosa løpere på.
Love my kidz Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 De har 6-meters papirduker til kr 29,- på CIRO vet jeg. De har også større ruller, husker ikke lengde og pris. Like greit å kjøpe flere 6 metersruller.
Love my kidz Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 De har 6-meters papirduker til kr 29,- på CIRO vet jeg. De har også større ruller, husker ikke lengde og pris. Like greit å kjøpe flere 6 metersruller. Ser også for meg at Europris og evt Nille har slike også.
Matrosen og Meg:) Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 eller så får du kjøpt nervøs fløyelsduker på jysk til 50 kr for tre meter, kan vaskes og brukes til senere anledninger, og legger seg fint rundt bordet. Jeg syntes ihvertfall det var like greit.
81-Mamma<3<3 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2012 Takk for svar! Kanskje jeg skal prøve en slik nærvøs fløyelsduk.. Hørtes fint finere ut
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Jeg hadde kjøpt nervøs fløyel på jysk, får mange meter for nesten ikke noe og de er dekorative nok. Har vært i flere selskaper der de har brukt slike =)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har nervøs fløyel fra Jysk, men jeg har også kjøpt vanlige ensfarget stoff der som kan klippes greit til, tror det er 5 m på rullene med stoff. Nervøs fløyel er greit det altså, men i 40-års laget til mannen valgte vi en litt mer "eksklusiv" stil og kjøpte et par ruller med antikkhvitt vanlig stoff.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 Har ikke Ikea 50% på all metervare nå da? Mange steder du kan kjøpe stoff i metervis til en billig penge...
sprudle79 Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Det er også muligheter for å leie duker. Vi bor nær stavanger og googlet "leie duk" og fikk opp flere treff. Ikke særlig kostbart og ingenting jobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå