Gå til innhold

Hvor viktig er sex i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr lite/nesten aldri sex, at følelsene er borte?

Kunne dere klart dere uten sex.. eller kanskje sex 1 gang hver 2 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig viktig... 4 - 7 ganger i uka er et must her i hus;)

Skrevet

Sex er veldig viktig. Det er det som skiller venner og partnere.

Hadde ikke vært i ett forhold uten sex om det ikke var på grunn av en sykdom der det er bevist at han ikke kunne ha sex. Hadde ikke skilt meg om det var grunnen. (hadde ikke startet ett forhold med en mann som ikke kunne ha sex)

Hadde heller ikke villet vært i ett forhold med bare sex en gang annen hver mnd.

Skrevet

Hm, tenker litt annerledes jeg, da. For meg er ikke sex så viktig. Jeg er veldig glad for at vi begge er sunne og friske som kan ha et sexliv nå, men hadde ikke gått fra mannen min om det ble slutt på sex, uansett grunn. Kunne også gått inn i et forhold uten sex, selv om det hadde vært et savn. Men et savn jeg kunne holdt ut, faktisk.

Skrevet

Veldig viktig.. ellers er man mer venner en kjærester?

Skrevet

Det som skiller venner og kjærester er jo intimitet. Ikke sex. Intimitet er mye mer enn sex.

Om man har lite sex, betyr om følelsene er borte? Ikke nødvendigvis.

Du må jo se på livet ditt. Livet til partneren. Deres liv sammen.

Mye kan føre til mindre sex. Småbarnsperioden, stess på jobb, skift arbeid, sykdom/ og hormon nivåer.

Skrevet

Jeg tror det er viktig å sette av tid til det, og ta det opp dersom det blir nesten aldri...

Men likevel så synes jeg ikke at det er sex som skiller venner og kjærester. Det er vel intimitet synes jeg også. Kan jo ha sex med noen man ikke bryr seg om eller er forelsket i. Men det å ha armkroken til kjæresten, kyss og klemmer, betyr likevel mye.

Men er vel en del av forholdet... er ikke så flinke her...

Skrevet

Jeg har ikke et stort sexbehov. Kunnne fint hatt sex en gang i mnd kanskje hver andre mnd.

Min samboer har et helt annet behov, han vil helst ha det flere ganger i uka.

Jeg er med når han vil, fordi det er godt, men savner det ikke dersom det ikke skjer.

Problemet hos oss er at han føler han alltid ta initsiativ, og det stemmer jo. Han kommer meg alltid i forkjøpet. Jeg sier aldri nei, men det er heller aldri jeg som tar initsiativet.

Det plager min mann til tider. Han føler seg ikke verdsatt på et vis.

Skrevet

Nja... Det er jo mye lettere å holde på intimiteten hvis man har nok sex. Så jeg vil si at det er et slags glidemiddel..? ;) Enkelte forhold tåler sikkert sexløshet, men personlig tror jeg mer på de der sexen funker bra.

Skrevet

Ett forhold uten regelmessig og deilig sex funker ikke

Så enkelt er det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...