Gå til innhold

=D jippi <3


*Idae123

Anbefalte innlegg

Fant ut igår at jeg venter en lite til.. =) Blir altså nytt medlem i denne gruppa =D wiiii... Er i ekstase...

 

Litt om meg: Snart 24 år, gift og har en guttunge på snart 2år.. Jobber i hjemmesykepleien som hjelpepleier.. Har termin ca, 25 september...

 

Så hvem er dere og når i september har dere termin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for deg! Gratulerer!

 

Jeg er 21, bor med min vakre kjæreste (også 21) i hovedstaden. Han jobber med bøker, mens jeg går på AAP akkurat nå, og har vel nettopp innsett at det blir litt lenger til jeg begynner med studiene mine enn jeg først planla. :)

 

Jeg har termin 5.september, men har ikke vært hos lege enda, så den kan nok godt bli flyttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg! Gratulerer!

 

Jeg er 21, bor med min vakre kjæreste (også 21) i hovedstaden. Han jobber med bøker, mens jeg går på AAP akkurat nå, og har vel nettopp innsett at det blir litt lenger til jeg begynner med studiene mine enn jeg først planla. :)

 

Jeg har termin 5.september, men har ikke vært hos lege enda, så den kan nok godt bli flyttet!

 

 

 

 

Tusen takk og gratulerer til deg også... =)

Går svangerkapet bra så langt?? Noen symptomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapet går strålende, med mange symptomer og senkede skuldre. Jeg har min første legetime på mandag, og jeg gleder meg virkelig til å få alt sammen bekreftet og satt inn i systemet.

 

Mitt siste symtom er kvalme, ellers har jeg fått tilbake litt energi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg? Jeg er 6+6 i dag forresten!

 

 

aha... jeg skal vente en go stund lengre med å melde ifra til legen.. tenkte jeg skulle vente til uke 13, for da er sjansen for spontanabort over.. Har også planer om å ta en tidlig UL i uke 7 ca for å få bekrefta at hjerte slår.. har opplevd SA 2 ganger tidligere.. =)

 

Mine symptomer:

 

Trøtt, uvell, murring og stikking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditeten!

Begynner å bli mange september mammaer her :)

Jeg er 6+3 idag og har termin i begynnelsen av september.

 

Symptomene er ikke veldig plagsomme, noe ømme bryster og litt mer trøtt enn vanlig. Ikke særlig kvalm.

Litt bekymra om alt er som det skal siden de fleste er sååå kvalme skriver de. Min mor var også kjeempe dårlig under graviditeten.

Men jeg skal til legen om ei uke og det skal bli godt. :)

 

Lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker også å ta en tidlig UL neste uke. :)

 

Legetimen bestilte jeg i tåka da jeg fant ut at jeg var gravid. Har tatt noen medisiner osv, så det blir bra å få tatt en prat. ;)

 

Lykke til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten!

Begynner å bli mange september mammaer her :)

Jeg er 6+3 idag og har termin i begynnelsen av september.

 

Symptomene er ikke veldig plagsomme, noe ømme bryster og litt mer trøtt enn vanlig. Ikke særlig kvalm.

Litt bekymra om alt er som det skal siden de fleste er sååå kvalme skriver de. Min mor var også kjeempe dårlig under graviditeten.

Men jeg skal til legen om ei uke og det skal bli godt. :)

 

Lykke til videre..

 

 

Heisann.. =) Tror ikke du skal være så veldig bekymra.. alle har ulike svangerskap heldigvis.. =) Jeg var så og si ikke kvalm i det hele tatt i mitt forje svangerskap med guttungen.. jeg spydde vel kanskje 2 ganger på 40 uker.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...