Gå til innhold

Hvor aktive er dere med barna i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappaen her maser så fælt på barna (spesielt eldste på 5 år) i helgene om å stå på ski, komme seg ut etc. Også blir han sur og oppgitt når barna ikke vil.

Barna går i idrettsbarnehage og er aktive i bhg mandag-fredag.

Er det så ille at de da har lyst til å slappe av i helgene?? Jeg forstår dem godt, jeg. Barn har vel også behov for litt hvile?? De har jo ikke akkurat stillesittende kontorjobber som meg og pappaen.

Skjønner ikke hvorfor barna på liv og død skal presses til å være så aktive hele tiden. Skal sies at vi tar lufteturer ut hver dag for det altså...

Hvor aktive er dere i helgene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva betyr en luftetur? Vi har "bare" en datter på halvannet og er ute

på tur i helgene. Om sommeren går vi tur i skogen med bæremeis, tenner bål og griller. Om vinteren går vi på ski og har henne i pulk. Det er jo helger vi er hjemme også, men da går vi oss alltid en tur og drar på besøk. Innimellom har vi kosedager også.

Skrevet

lufte tur betyr stikke hodet ut av vinduet.

Skrevet

Jeg har samme "problem" som deg, HI. Mannen min vil også på død og liv være aktiv og/eller produktiv. Ikke én gang i hele vårt forhold kan jeg huske at vi har hatt en sløv dag med mindre man er skikkelig syk. Blir sliten av det, jeg.. Ungene blir også slitne, men jeg tvinger fram sløvere dager når han jobber helg eller er borte. Ikke sånn foran tv'en-sløving, men bare et helt annet tempo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...