Gå til innhold

Festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ferdig med mensen for 8 dager siden, hadde samleie dagen etter. Vi ble litt for ivrige å lot være å bruke kondom. Jeg kjøpte angrepillen dagen etter.

Men i går oppdaget jeg rosa utflod. Og det har fortsatt siden i går. Nå er det mer brunt.

Kjenner jeg får litt panikk og er redd for at dette kan være det de kaller festeblødning, noe som har opplevd å få slikt, men uansett ikke vært gravide?

Jada vet dette er et teit innlegg, men ingen er våken nå og jeg trenger å få luftet tankene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde festeblødning en gang, men det var bare en eller to dråper friskt blod

Skrevet

Jeg hadde festeblødning en gang, men det var bare en eller to dråper friskt blod

Tusen takk for svar.

Jeg har startet å blø, nesten som en liten mensen. Som regel friskt rødt blod, men har også sett at det har kommet brunt/svart blod også. I tillegg har jeg litt smerter i nedre del av magen. Aner ikke hva som foregår.

Får satse på at det er kroppen som er i ulage etter fødsel for et halvt år siden og ikke en ny baby på gang :)

HI

Skrevet

Kan jo være at en begynner å blø av angrepillen da.....siden den skal forhindre en graviditet....ikke vet jeg, har aldri tatt den

Skrevet

Men en festeblødning skal vel bare være friskt blod, og ikke mye blod heller så vidt jeg vet

Skrevet

Jeg hadde en liten festeblødning med nummer 2. Men den kom ikke før noen dager etter at jeg forventet få mensen. Jeg trodde at det var mensen først, men det var bare litt rosa blod hos meg.

Skrevet

Hei! Det jeg fikk følelsen av er at det kan jo hende du blør hvis sædcella fant veien til egget? Som en urtidlig abort på en måte...? Men ikke vet jeg... Spør jordmødrene kanskje og kom deg til legen. Det er alltid best å sjekke når man blør og har plager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...