Gå til innhold

Avslappet liten baby... LAV puls!


***Curious***

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor tidligere denne uken. Fikk selvsaagt høre hjertelyden... klart og tydelig, og 128 i puls! ;-P En avslappet liten / lita krabat der inne, tror jeg. Måtte spørre om det var normalt, og jordmor sa man kunne ha hjertelyd helt ned i 120... er det noen som har opplevd dette? Ser de fleste måler +/- 150 her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre :) Med en far med hvilepuls på 28 er det vel ikke så rart om den lille også kan komme ganske lavt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har den og vært på rundt 120-140. 120 er helt normalt :) Alt mellom 120 og 160.

Kanskje du har en liten prins i magen da :) Typisk guttepuls!

...men unntak da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På helsekortet mitt står det 120 begge gangene jeg har vært. Så har en sovende prins/prinsesse tror jeg. Kjenner kun spark bittelitt på kvelden og, ikke mulig og finne noe rørelser i løpet av dagen :-P. Er 19 uker. UL i morgen, så spent på om det er noe sprell der da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, ja... Skal pÅ UL pÅ mandag, sÅ denne helga sommer nok til Å gÅ saaaaakte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj...UL timen min på fredag ble flyttet, ble sååå skuffa når hun ringte fra riksen og sa de måtte bytte :-(. Så må bare vente til onsdag ned og for håpentligvis få vite om det er gutt eller jente :-) sååå spent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt sto bra til, og det blir jente :):):) Ingen nøling fra jordmor der i gården... spontant svar når vi spurte: "Det bli ei pie!" :D:D:D

 

Lille jenta vår skal komme rundt 24. juni!!! Vi gleder oss!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...