Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 pjusket elste dattra mi på ryggen når hun skulle legge seg, hun sa da at pappan brukte å puske på rompa å...ble paff jeg...hun er 10 år...hun sa at det var utpå trusa da...men alikevel syns jeg ikke noe om det...hva mener dere? skjønner jo at det var nokså uskyldig og at det var hun selv som hadde spurt om det...men bør jeg si at jeg ikke syns det er greit til pappan??
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Vel, jeg har ikke noe problem med at venninna mi koser på stumpen min. Det er ikke noe seksuelt med det, ikke mellom oss. Så lenge de begge er komfortable med det, og jenta di hadde bedt faren sin om å gjøre det...?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Jeg hadde prøvd å fiske etter litt flere detaljer.. Om du blir beroliget, så hadde jeg tatt det opp med pappaen og sagt at han ikke skal gjøre slikt.. Hun er tross alt 10 år og ikke så helt liten lengre.. Jeg hadde blitt bekymret selv...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Jeg elsker å bli pjuska på rumpa jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå