Gå til innhold

Noen som har prøvd/har sånn babybay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to gutter på 3 og 4 som ikke akkurat kommer listende oppi senga til mamma og pappa om morgenene.

Har begynt å tenke på hvor ofte jeg sovnet mens jeg ammet da de var små. Så hvis de kommer hoppende, så glad for en ny dag tidlig lørdag morgen. Forhåpentligvis våkner jeg da, men er uansett ikke koselig å starte dagen med "ikke kom opp i sengen så hoppende, dere kan mose beibien"

Hehe blir det ikke sjalusi eller flat beibi av det så vet ikke jeg.

Men dette så ut som en snedig løsning, hvis det er lett og amme uten at gullet forvinner nedi sprekken mellom madrassene.

http://shop.textalk.se/no/article.php?id=6110&art=255853

Please hvis noen har prøvd noe slikt vil jeg gjerne høre om den er like genial som den ser ut som hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde babybay til førstemann, og skal bruke den igjen til nestemann. Veldig praktisk. Anbefales!

Skrevet

Jeg har bestilt den. Ser veldig praktisk ut!!!!

Skrevet

Har kjøpt bedside crib fra Troll, som ligner denne. Erfaringene fra nr 1 er også at det er et luretriks ifht at barnet får den nærheten til mor det øsnker seg, samtidig som det legger til rette for at man selv får sove langt bedre enn om barnet hadde vært oppi sengen :-)

Skrevet

jeg så på den, men den var dyr.

Så jeg kjøpte ei gammal spreinkelseng med ny fresh madrass..

Tok av ene sida og stripas det sammen.

Så knyttavi hele greia GODT fast i sa\enga vår så det ikke skulle bli noen sprekk. Funka som f!

Skrevet

Vi tok også av ene sida på sprinkelsenga og lagde nye hull til bunnen i passe høyda. På vår seng er med en planke til å sette på når sengen brukes uten den ene langsiden som egentlig er ment å brukes når barnet er så stort at det klatrer ut og ene siden tas av av den grunn.

Vi lagde nye hull og festet denne planken kant i kant med bunnen. Funka supert! Og sengen er en Hensvik fra Ikea ;-)

Skrevet

Jeg hadde denne til førstemann og solgte den da hun vokste ut av den. Venter nå nr 2 og angrer bittert på at jeg solgte den! Kjempepraktisk seng :)

Skrevet

Ah genialt det med sprinkelsenga, det skal jeg undersøke om jeg også kan gjøre. For ja er enig med at den er litt for dyr til å bruke bare i 4-6mnd.

Takk for svar damer, SKAL ordne en variant av denne. Så får vi se om det blir hjemmesnekkra eller kjøpa/brukt variant :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...