stjernene mine** Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Elendig side etter den har blitt oppdatert!! ROTETE! Jeg melder meg ut!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Okei.... Den diskusjonen har vi allerede hatt, og konklusjonen ble vel at enten så får man være konstruktiv og prøve å akseptere ting som de er og venne seg til de nye sidene, eller så får man takke for seg. Hvis du først nå har oppdaget at det var endringer her, så er du vel kanskje ikke fryktelig ofte her inne heller.... Lykke til videre!
stjernene mine** Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 Forde det kanskje er nå jeg har hatt behov fpr å være her inne!! SEE??
Gjest Heartbroken Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Det er noe med måten du fremstiller deg på som sier meg at om du forsvinner så er det nok ikke så store tapet for noen av oss. Bye bye
Gjest Heartbroken Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Elendig side etter den har blitt oppdatert!! ROTETE! Jeg melder meg ut!! Og nå såg jeg datoen for det første innlegget ditt. Rir ikke den dagen du saler, tydelig vis
stjernene mine** Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2012 Hva i alle dager slags oppførsel er det her?! Har du noen prblemer eller bare eier du disse sidene her inne? Har faktisk et liv uten om å sitte her, men det har jotydligvis ikke du.. Jaja du kommer deg nok langt frem her i livet med ture frem sånn. Lykke til!
Gjest Heartbroken Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Takk for det og lykke til til deg og. Sånn etter at du har meldt deg ut
stjernene mine** Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2012 Hehe.. skjønner at du er litt "heartbroken" ja..
Cat.68 Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hehe.. skjønner at du er litt "heartbroken" ja.. Trur ikke du hadde tatt den hadde du visst årsaken til at hun er heartbroken. Ibland skal man passe seg for å gå til "personlige" angrep. Endret 5. mars 2012 av Cat.68
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Forde det kanskje er nå jeg har hatt behov fpr å være her inne!! SEE?? Forde = Fordi. Bare sånn at du vet det til neste gang
Mandalas Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Men hvorfor har du ikke meldt deg ut enda, siden du truet med deg allerede for to mnd siden?
2 hjertegull :) Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Hahaha! Er det noe annet å si enn å le? :-D
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 He he, jeg har også prøvd å melde meg ut, men finner ingen steder jeg kan gjøre det. Genialt fordi jeg klikker meg jo stadig inn når jeg kjeder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå