Gå til innhold

Hvordan sier man opp fadderskap i Redd barna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet?

 

Jeg har to fadderbarn, og har rett og slett ikke råd til å ha mer enn ett. Ett har jeg hatt i mange år, og det andre ble tredd nedover meg i forfjor engang da jeg ikke klarte å si nei takk til innpåslitne og masete ungdommer som "solgte" fadderbarn utenfor butikken.

 

Vel, til sakens kjerne.. Inne på sidene deres er det fint lite info om hvordan man avslutter slike ting. Jeg har ikke så lyst til å ringe, for jeg synes det er så "slemt" å si opp et barn. Vil helst gjøre det uproblematisk, bare med et tastetrykk;)

 

Jeg er alenemor, har huslån og lever trangt økonomisk, og har innsett at jeg har ikke råd til to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte en mail, det gikk helt fint. Hadde vært redd barna-fadder i flere år, mem ville bytte til Plan fordi jeg hadde så lyst til å ha ett bestemt barn. Sikkkert litt teit, men så sa jeg opp i redd barna og kontaktet plan. Var helt uproblematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare send en mail. Det gjorde jeg med røde kors. Der kunne jeg også pause medlemskapet litt, slik at ikke de trakk på noen mnd.

 

Man får dårlig samvittighet, men man må kunne leve selv også. Jeg vil heller komme tilbake om den økonomiske situasjonen skulle bedre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nye greiene der de innpåslitne ungdommene stod utenfor kiwibutikkene fungerer slik at man får trukket kontoen, men man kan når som helst bare stoppe betalingen. Kommer ikke noen regning eller krav på det i ettertid. Det sa de i alle fall til meg, og jeg betalte ikke nå i desember fordi jeg hadde lite penger. Har ikke hørt noe i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...