Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Noen som har en grei oppskrift på ullbukse til å ha under barnehagedressen. I størrelse 5/6 år? Vil ha vrangbord oppe og nede, evt strikk i livet oppe, og jeg vil ikke ha ei pinnstram bukse... Gjerne ei med litt plass i, men ikke ballongben.. Noen som kan hjelpe?
Underveis --> Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Ellers kan du jo søke opp monsterbukse på nett. Har en selv, og den er mye brukt i barnehagen! Veldig kule bukser ;-)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2012 Monsterbuksene stopper på 4 år, og de jeg har funnet på garnstudio er alle lignende tights
Underveis --> Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Da ville jeg gått inn på garnprodusentene sine sider og lastet ned katalogen de har. Sandnesgarn, dalegarn PT-design osv. Evt googlet. Googlet litt selv, og ser problemet ;-) Er du dreven, kan du ta mønsteret til monsterbuksa og bare legge til i vidde og bredde etter målene på barnet og strikkefasthet.
smet Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Drops.no har mange fine oppskrifter, og alle er gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå