Gå til innhold

Feber av og på hele uken - bør vi dra til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoster en del på kveld og natt, mye snørr og gørr alle veier.

Lurer på om det kan være siste jekselen som skal gjennom...

Men kan det være noe annet? Bør vi dra til legen?

Har generelt sett vært i grei form, bortsett fra i dag. Slapp, men har spist og drukket greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Alltid vanskelig å vite, men jeg tror nok jeg hadde sett det an noen dager til hvis det var snuppa mi.. I hvert fall hvis du synes formen har vært grei - det er jo gjerne allmenntilstanden som er avgjørende..

Kan være tenner..

Kan være en virusinfeksjon (hoste, snørr og gørr er jo typiske symptomer)

Så lenge formen er ok g mat og drikke går ned så ville jeg som sagt avventet litt..

God bedring til den lille

Skrevet

Er nok bare influensa eller forkjølelse. Er snørret blankt eller gulgrønt? Gulgrønt kan tyde på infeksjon, men det er ikke dermed sagt at barnet ditt må ha antibiotika. Så lenge h*n får i seg godt med mat og drikke så går det nok over. En uke er vel helt vanlig å hangle litt med forkjølelse og influensa.

Skrevet

Og god bedring :) Jeg sitter her i sofaen min og er en besserwisser som selv fløy hysterisk på legevakten da barnet bare var forkjøla med litt hoste og feber. :P

Skrevet

Vi dro på barneklinikken.. Fikk nesten litt skjenn for at vi ikke kom før, dobbel ørebetennelse og halsbetennelse.. PLuss at det surkler litt i brystet så må følge med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...