Gå til innhold

Hehe. Erik Huseklepp og kjæresten venter barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer jo til å være 14 for alltid...Og de har visst bare vært sammen noen måneder? Gud så uansvarlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Erik Huseklepp? Who cares?

Skrevet

i såfall er de ikke de eneste.....

Skrevet

Åhnei!!!! Katastrofe!!!! Hvordan vÅger de?!!?!!

Skrevet

Det verste er at hun har to barn fra tidligere forhold...Hvorfor slik hastverk? Huseklepp har alltid vært en god gutt, hvorfor kunne han ikke funnet seg en søt, "vanlig" jente av samme kaliber med litt andre interesser enn sminke, røyk og merkeklær?

Skrevet

Hæææææ? Fortell nå litt mer om dette paret da.

Skrevet

Burde jeg vite hvem denne Huseklepp er?

Skrevet

Fotballproff fra Bergen. Slo gjennom da han debuterte i Brann, siden har han spilt i Italia og England. Er visst dritgod. Til tross for at han er 27 har han er veldig ungt, uskyldig ansikt. Var for noen år siden alle ungpikers drøm. Endte opp med en uintelligent glamourmodell liknende sak som allerede har fått seg to barn med annen mann.

Skrevet

Ah, fotball. No wonder jeg ikke aner hvem mannen er. Men takk :-)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Fotballproff fra Bergen. Slo gjennom da han debuterte i Brann, siden har han spilt i Italia og England. Er visst dritgod. Til tross for at han er 27 har han er veldig ungt, uskyldig ansikt. Var for noen år siden alle ungpikers drøm. Endte opp med en uintelligent glamourmodell liknende sak som allerede har fått seg to barn med annen mann.

TO barn med EN annen MANN!!!!! Og så har hun den frekkhet å få et barn til!

Hakk'e hørt noe så galt jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...