Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hva syntes du om disse navnene, og hvilket navn synes du er penest?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Emilian hørs ut om et oppkosntruert navn - et forsøk på å være orginal. (selv om jeg vet at det er noen i dette landet som heter det) Ville da gått for Emil eller Benjamin selv om begge navnene er relativt populære.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Emilian er ganske stygt og populært. Benjamin er bedre, men litt veikt
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Jeg er ganske dårlig på navn, så hvis noen har noen bedre forslag så bare kom med det HI
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Jeg syns begge navna er fine Liker best Emilian. Går vel ikke an å ha være "dårlig på navn" ? Smaken er som baken.. Alle kan ikke like de samme navna. Her er noen navn jeg liker: Oskar/Oscar Nathaniel Herman Ulrik Emrik Milian Edwin Walter Elmer Iver Sebastian Willem Wilhelm Lykke til med navnevalget, HI!
Babykilo Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Syns også Emilian lukter motenavn, dessuten har jeg dårlige erfaring med en Emilian i bhg som er en spilloppmaker uten like. Benjamin er gammelt og tradisjonelt, fint, men kanskje litt langt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå