Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Jeg og min mann venter vår andre datter, og er fryktelig uenig om navn til den lille. Selv liker jeg Tuva, han har kun foreslått Ariel. (Jeg har også foreslått andre navn). Vi liker ikke hverandres forslag :-/ Har dere noen forslag til korte jentenavn så blir jeg kjempe glad Trenger litt nye navne-ideer nå
Fjelljenten Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Tilja? Tilde? synes Tuva er kjempefint :-) Du kan jo prøve navneguiden også, da kan du søke på forslag som er likt det navnet du liker...
inimini Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Tuva er et fint navn syns jeg, men liker ikke Ariel! Noen forslag fra meg: Eira Alva Ylva Erika Lydia Tiril Dea Mina Lisa Molly Marie Jenny Pia Likte du noen av disse?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 For meg er Ariel et guttenavn, et jødisk guttenavn, og passer overhodet ikke på en jente.
Mummi mamma Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Tuva er kjempe fint:) Ariel er ok. Hadde nok ikke valgt det selv. Andre navn jeg liker: Synne Alva Elise Oda Vilma Hedda Vilde Oline Marie Vårin åsa Hva heter den første datteren deres da?
Nyttårs barn Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Hva med Erle eller Thale? Synes Tuva er et ok navn.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Thale må ikke komme på tale Syns Tiril var et bra forslag mtp hvilke navn dere begge liker.
Hubro :) Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Milly Molly Tiril Reidi Thora Dina Mange fine jentenavn der ute. Lykke til uansett hva dere velger
Frenzia Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Vi satt opp en masse forslag, men det ble ingen av dem da vi først fikk se tulla. Etter å ha hatt henne i armene i noen dager, så var det som om hun fortalte oss det selv. Jeg sa navnet som bare plutselig lå på tunga mi til pappa'n, og han fortalte at akkurat det samme navnet hadde nettopp falt inn i hodet på han også. Alle som treffer vår datter nå, skryter av det vakre navnet og hvor godt jenta kler det. Så enig med de andre her; ikke stress.
My_my Skrevet 18. januar 2012 #10 Skrevet 18. januar 2012 Mie Adele Mali Ada Alva Liva/Live Ella Mange nydelig jentenavn der ute
tre håpefulle Skrevet 18. januar 2012 #11 Skrevet 18. januar 2012 Jenta mi heter Celine, så da må jeg nesten foreslå det..
Fru.Antonsen Skrevet 22. januar 2012 #13 Skrevet 22. januar 2012 Vi har to jenter som heter Ayleè og Tilde. Utover det har vi diskutert: Nora, Ronja Kajsa Bea Anja Alva ...som jeg kommer på nå hvertfall Det er ikke enkelt å ta det navnevalget for det er jo ingen returrett på det forsåvidt når man har satt det på barnet
Lillepromp blir storesøster Skrevet 24. januar 2012 #14 Skrevet 24. januar 2012 Noen korte jentenavn jeg kommer på i farta: Ella Klara Eva Sina Erle Nomi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå