Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Noen som har lest bøkene? Bør jeg gi meg i kast med dem? Jeg elsker serien! khalen er så kjekk.. og litt skummel på en mannemannmåte.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2012 NRK 1 kveld etter kveldsnytt. Du har missa første episode da, men de kjører ingress. Det er fantasy, ikke like vakkert som Toliken, men råere. Pøkes ganske mye til tider.. Og det har sånne kjekke middelaldermenn som har sverd og rustning. Jeg er totalt fascinert, men skjønner jo at jeg sikkert går glipp av noe når jeg ikke har lest bøkene. Men de er på mellom 1000 og 1500 sider hver så jeg får liksom ikke helt starta. Så nå er torsdag kveld på NRK3, Først House, så dusjer jeg mens dumme jenny skavlan er på, og så ser jeg Game of Thrones,. men altså reprise i dag.
Gjest sug lut Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Aaaaaakkurat, ja. Da får jeg sjekke ut det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2012 Aaaaaakkurat, ja. Da får jeg sjekke ut det. Jepp. Min mann som synes fantasy er dumt liker det så klart ikke, men jeg vet at han smugtitter. Sikkert fordi damene til tider er nakne. Argumentasjonen hans er at han bare ser på ting som er realistisk. For 30 mord i Oxford over en 10 års periode er jo veldig realistisk, for å ikke snakke om Midsummer... Du fikk forøvrig ikke noen innføring i serien da. les hva filmpolitiet sier her http://p3.no/filmpolitiet/2012/01/game-of-thrones-s01/
Gjest sug lut Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Jeg liker jo fantasy, bare den ikke er dum. Har usedvanlig lite tålmodighet med dum.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2012 Ikke dum! Lover!
Anne-B. Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 En venn av meg sier at første sesongen dekker første boka veldig bra. Jeg hadde lest om jeg hadde unger som sov om natta. Drømmer litt om khalen jeg også, enkelte av scenene han opptrer i er meget forfriskende.
Wicked witch Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er fantasyfan (leser nesten bare det). Synes bøkene veldig bra. Har faktisk lest dem to ganger, og det er det ikke ofte jeg gidder. ( Lange serier innen fantasy)
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2012 #10 Skrevet 14. januar 2012 Jeg sovna. Vet ikke hvem det sa mest om, meg eller serien.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2012 Jeg mener helt klart at det sier alt om deg. Jeg har nå sett reprisen, og fått gubben med, så nå venter han på slaget som vi ser kommer.
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2012 #12 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg mener helt klart at det sier alt om deg. Jeg har nå sett reprisen, og fått gubben med, så nå venter han på slaget som vi ser kommer. Jeg fikk bare aldri interessen opp. Tilslutt lukka jeg øya for å se om det funka som hørespill... Svaret var nei, men det funka utmerket som lullaby.Skal sies at jeg ikke er størst på denslags kongedømme-og-kamp-fantasy uansett, så jeg tror jeg melder meg ut. Endret 15. januar 2012 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå