Gå til innhold

Til deg som bitcher mot andre jenter uten grunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som du har muligheten til å være anonym. Hvorfor gjør du det? Hvorfor finner du plutselig ut at du ikke skal hilse eller være generelt normalt høflig mot noen? Er det lettere for deg å bli bitch mot noen som er penere enn deg selv for eksempel? Eller er du bitch hvis du føler deg overlegen over noen, for eksempel du føler du er penere/rikere/flottere selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Antar du at noen er villige til å innrømme at de "bitcher" UTEN GRUNN? Grunnen kan jo være så enkel som at de har lyst.

Skrevet

Rett og slett fordi jeg har dårlig selvtillit. Jeg ble mobbet så ekstremt mye som barn, at jeg ble en bitch som voksen, litt også fordi det har beskyttet meg til en viss grad.

Derfor.

Skrevet

Hilse?

Skrevet

Jeg er ikke bitch, men kan prøve lengst mulig å unngå å hilse på folk enkelte dager. Det har med mine problemer og dagsform å gjøre. Ikke den jeg ikke hilser på.

Så det er ikke alltid en er bitch, selv om en ikke hilser.

Et råd til deg, HI. Ikke ta alt personlig.

Skrevet

TIL 18.35!!!

det er den mest idiotiske grunnen jeg har hørt noen gang!!!

jeg er også et mobbeoffer uten like! jeg ble sparket, slått og spyttet på hver eneste dag i 9 år!! jeg ble kastet ut av vinduet i 2 etasje og kastet i conteineren flere ganger. for ikke å snakke om all den psykiske trakkaseringen..

jeg oppfører meg ikke som en bitch! for jeg VET hvor vondt det gjør når noen gjør og sier fæle ting!

tviler meget sterkt på at du ble så mobba dersom du tydeligvis mener at det er greit å få andre til å føle seg som dritt!

jeg vet hvor vondt det gjør jeg! og den følelsen unner jeg INGEN!!

ikke engang deg!

håper virkelig det var et tullesvar du kom med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...