Busy_bee Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Røkelaks o.l. Balsamico Salami Pesto Liker å gi mini det vi spiser, og han er veldig interessert i å smake alt vi har, men det er enkelte ting jeg er litt usikker på når det er ok at de får, som de nevnte tingene over. Er det noen som vet? :-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 ingenting galt i la ungen smake, så ved 1 års alder kanskje?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Røkelaksen ville jeg ventet med i alle fall 2-3 år. Alt for mye salt i. Og pass på at ungen ikke er allergisk mot pinje kjernene som er i pesto.
Puppen og lillemor Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Det er stor forskjell på å spise masse og å smake littegranne da.. Man skal være forsiktig med salt ja, men det betyr jo ikke at de dør av bittelitt røkelaks (eller salami, eller andre salte ting..) Pesto har snuppa her spist lenge.. Fikk smake det som alt annet da vi begynte med smaksprøver.. Noen kan reagere på pinjekjerner, men du trenger ikke være noe mer forsiktig med det enn andre nye ting du introduserer.. Man må jo alltid følge litt med første gangen de får spise noe.. Hvis jeg var deg, ville jeg bare latt mini smake jeg.. Mengden er alt etter Hvor gammel h*n er selvfølgelig
Busy_bee Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2012 Takk for svar. Minien er 1 år om et par uker og spiser det aller meste. Pesto har han smakt I små doser allerede når jeg får tenkt meg om. Ingen her med nøtteallergi, så ikke bekymret for pinjekjernene og har ikke sett noen reaksjon. :-) de andre tingene er også når han f.eks. viser interesse for våre brødskiver foreløpig. Men da kan jeg bare la ham smake litt ihvertfall. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå