abella Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Jeg trenger som regel bare litt av gangen og ønsker derfor ikke for store porsjoner i fryseren. Men jeg har forsøkt isterningbrett uten hell. Synes bitene ble altfor myke til at de kunne løsnes fra brettet og puttes over i plastpose (trenger å frigjøre brettet for å bruke det til annen mat). Hvordan gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Jeg bruker å legge litt plastfolie på en skjæregjøl i plast. Så legger jeg mosen i topper(hvis den ikke er altfor tynn da) med litt mellomrom og legger i frysen. Når det er frosset plukker jeg de av og legger i en pose/boks. Ellers så jeg de hadde 8 små bokser til 20 kr på Nille nå, Kunne tenkt meg noe sånt nå jenta mi var mindre og spiste mindre mat, men da fant jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Jeg bruker å legge litt plastfolie på en skjæregjøl Skjærefjøl ja....
helene0: jan09+jun11 Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Jeg lager selv og det går helt greit å fryse i isbitformer. Men du kan også legge det i plastposer og lage mosen helt flat, da er det lett å brekke av passe stor bit
knerten09+ knerteline11 Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Bruker silikonisbitform. Bitene er litt større enn i en vanlig isbitform så da blir det akkurat passe porsjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå