Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Hvis man ikke har ting man burde gjort vil jeg si ca 2 timer inklusiv sossiale medier, maks 4 timer privat skjermtid på hverdager. Enkelte spessielle dager, som ved sykdom, ved spessielle idretsarrangemanger ol kan det være litt mer. I helgene godtar vi også litt mer skjermtid.
Løvinna30 Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Spille hva da? Jeg spiller en del Sims 3, ETTER barnet er lagt :-) Kan spille alt fra 1 time til 5 timer, kommer ann på :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Om man spiller eller ser på tv etter at ungene er i seng spiller vel ingen rolle. Jeg ser fort på tv 2-3 timer om kvelden (eller sitter med psc'en) og ser ikke noe galt i at noen bruker den tiden til å spille isteden.. Men at man spiller istedenfor å være sammen med ungene sine, istedenfor å rydde og gjøre husarbeidet som må gjøres, istedenfor å snakke med partneren sin eller lage middag DA er det for mye.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Jeg syns ikke man bør spille så lenge om gangen når barnet er våkent. Kanskje en halvtime.. Kommer jo veldig an på alderen til barnet og da. Jeg kan ikke sette meg ned så lenge og konsentrere meg om et spill når han (1år) er våkent, for da hadde han blitt sinna. Er barnet lagt, så kan man vel spille så lenge man ønsker og kan. Spiller selv Sims3 etter at barnet har lagt seg, og det hender jeg tar meg 10min med facebookspill når ungen er våken og leker fint for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå