Gå til innhold

Hvorda hadde du reagert? Dette skjedde meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge vurdert å kjøpe en litt dyr ting til ungene. Men har ikke funnet den ideelle på finn.

Så kom jeg over en annonse som så veldig perfekt ut for oss og alderen til barna.

Så viser jeg annonsen til et vennepar av oss som er litt mere inne på dette om jeg skal slå til.

Får svar at det var et godt kjøp.

Dessverre var varen solgt og jeg ble skuffet.

Men ingenting i mot skuffelsen da jeg ved en tilfeldighet finner ut at venneparet kjøpte varen rett foran nesen på meg. Ble litt paff. Synes det var over grensen frekt jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ekstremt frekt ja.. hadde blitt ganske sur på de..

men kan jo hende at de har sett annonnsen før du viste de den da, og hadde allerede bestemt seg, men da burde de vært tøffe nok til å si det til deg..

Skrevet

Å hjelp! Rister pÅ hodet her jeg sitter. SÅnn gjør man bare ikke! Hvordan har de samvittighet til det da?

Skrevet

Visste de at de kjøpte siste varen før de ble utsolgt da?

Om de ikke visste det kan de jo ikke klandres, da handlet jo bare de også en vare det var annonsert for.

Om de sto i butikken og visste de kjøpte siste varen er det litt vanskelig å vite hva de skulle gjøre. Om de ikke handlet den hadde vel noen andre gjort det før dere rakk komme dere dit, men de kunne selvfølgelig ringt og sagt de tilfeldigvis sto i butikken med siste varen i hånden og spurt om de skulle kjøpe den for dere..

Skrevet

Har lenge vurdert å kjøpe en litt dyr ting til ungene. Men har ikke funnet den ideelle på finn.

Så kom jeg over en annonse som så veldig perfekt ut for oss og alderen til barna.

Så viser jeg annonsen til et vennepar av oss som er litt mere inne på dette om jeg skal slå til.

Får svar at det var et godt kjøp.

Dessverre var varen solgt og jeg ble skuffet.

Men ingenting i mot skuffelsen da jeg ved en tilfeldighet finner ut at venneparet kjøpte varen rett foran nesen på meg. Ble litt paff. Synes det var over grensen frekt jeg.

Hvis du fikk vite at det var somgt samme dag eller dagen etter var det frekt, men om det gikk flere dager ser jeg ikke noe galt i det.

Skrevet

HI

Dette var på finn. Og det var den de kjøpte. Etter jeg spurte de. Gutten deres på 8 sa det til meg. Han visste selvsagt ikke at jeg hadde spurt de.

Nå ligger deres gamle ute på finn :(

Tviler på de hadde sett seg ut dette før.

De er litt hermete og kopierer andre len del. Og vet de har lav moral når det kommer til et par ting. De er utestengt fra et stort varehus i Norge for de reklamerer så mye.

Skrevet

De er utestengt fra et stort varehus i Norge for de reklamerer så mye.

Hvordan kan de bli utestengt fra et helt varehus fordi de reklamerer?

å reklamere på dårlige varer er da noe alle har rett til. Og finner de mye feil kan de da ikek utestenges for det...

Skrevet

Fordi de blir betraktet som vanskelige kunder. Når man får ny sofa 5 ganger og ennå ikke er fornøyd så kan man lure på om det er sofaen det er noe gale med.

Men nå har ikke dette noe med saken å gjøre heller da.

Er bare så skuffet.

Skrevet

Hadde blitt forbanna og jeg hadde sagt det til de. Dårlige venner.

Skrevet

Hvilken ting er dette snakk om, jeg er ekspert på å finne ting på nett! Jeg kan forsøke å finne for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...