Gå til innhold

Et bitte lite dilemma, ski/akedag på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr. på 6 år elsker å gå på ski og vil gjerne ha med skiene sine denne dagen. Men han er litt engstelig for en ting og det er et elevene selv må bære både sekker og ski/akebrett/kjelker med seg dit dem skal. Det er ikke så ille langt (toppen 2 km med et par bratte bakker), men det blir fort tungt å bære med seg disse tingene. Så jeg skjønner hva han tenker på for det plager meg også litt.

Har sendt mail til skolen og læreren og spurt hva slags erfaringer dem har med dette siden jeg regner med dem har gjort dette før. Men ikke fått svar ennå.

Hvordan hadde dere løst dette?

Vi har ikke muligheten til å ta oss fri fra jobb for å hjelpe til heller, noe jeg gjerne skulle gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på skiene dit de skal i stede for å bære de?

Skrevet

Det går nok ikke for dem skal gå langs en vei hvor det kjører mange lastebiler.

Skrevet

De hadde nok ikke gjort det om ikke barna mestret det.

Skrevet

Jr. på 6 år elsker å gå på ski og vil gjerne ha med skiene sine denne dagen. Men han er litt engstelig for en ting og det er et elevene selv må bære både sekker og ski/akebrett/kjelker med seg dit dem skal. Det er ikke så ille langt (toppen 2 km med et par bratte bakker), men det blir fort tungt å bære med seg disse tingene. Så jeg skjønner hva han tenker på for det plager meg også litt.

Har sendt mail til skolen og læreren og spurt hva slags erfaringer dem har med dette siden jeg regner med dem har gjort dette før. Men ikke fått svar ennå.

Hvordan hadde dere løst dette?

Vi har ikke muligheten til å ta oss fri fra jobb for å hjelpe til heller, noe jeg gjerne skulle gjort.

Skidag i Lillomarka Arena? I så fall: det går veldig fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...