Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Han var vel 5 år, jeg spurte han åssen kake han ville ha til bursdagen. Joda, en genser kake. Jeg satt meg ned å lurte på hva han mente med genser kake. Oppe i mitt hode så så jeg for meg at jeg måtte lage en genser av en kake. Jeg klarte ikke helt å skjønne hva han mente. så spurte jeg han igjen, hva mener du med genser kake? er det en kake som ser ut som en genser? svaret jeg fikk var: neeeei, mamma, du lager en vanlig kake, så har du sånn greier oppå vettu, en sånn genser. åååååh, jaaa, mener du marsipan kake? jaaaa, kom det fra lille gutten
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Hehe...bra at dere fikk oppklart i det til slutt da
Mamma´n til lillemor Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Så søtt når man må gjette litt. Jenta vår er glad i å danse, og noen ganger danser hun 'bare lett', eller ballet som vi andre kaller der:-) I kveld snakket hun som en foss og så at hun var en 'falleri'. Hmmm tenkte jeg. Er du en ballerina? Ja!
Gjest Morn du Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 He he, den var søt Når jeg tenker meg litt om (det må jeg innrømme), er det igrunn logisk å kalle det for en genserkake. De er gode disse barna, til å forklare ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå