Gå til innhold

Fellesutgifter/Husleie i borettslag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har faste utgifter hver mnd på ca 4400 som dekker f eks altibox, parkering, varme og varmt vann, gangvask osv...

Nå har det plutselig dukket opp et nytt punkt på listen over ting som heter kontigent medeier - noen som vet hva det er??? Siden det var 300kr i mnd, var det greit å vite hva dette kunne være..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kontigent til boligbyggerlaget borettslaget deres hører til i. Tidligere ble bare kontigenten til hovedeier trukket via felleskostnadene, mens nå blir også medeieren trukket vi felleskostnadene. Dette blir trukket kun en gang i året, altså januar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...