Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Vi har faste utgifter hver mnd på ca 4400 som dekker f eks altibox, parkering, varme og varmt vann, gangvask osv... Nå har det plutselig dukket opp et nytt punkt på listen over ting som heter kontigent medeier - noen som vet hva det er??? Siden det var 300kr i mnd, var det greit å vite hva dette kunne være..
una1 Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Det er kontigent til boligbyggerlaget borettslaget deres hører til i. Tidligere ble bare kontigenten til hovedeier trukket via felleskostnadene, mens nå blir også medeieren trukket vi felleskostnadene. Dette blir trukket kun en gang i året, altså januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå