Gå til innhold

Hvordan er formen?


Hali

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Formen er litt opp og ned... Er veldig sliten. Sover flere timer midt på dagen. Heldigvis har kvalmen gitt seg...:) er 11 uker i dag. Har også en del smerter i bekken og nedre del av ryggen. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 6+4, merker ikke noe på formen ennå, men husker godt den forferdelige trøttheten jeg fikk i forrige svangerskap. Husker at jeg var så trøtt at jeg trodde jeg skulle dø rett og slett!! Den varte vel et par uker, men husker ikke i hvilken uke det begynte... Gruer meg til den trøttheten kommer i så fall, men ellers har jeg ikke vært plaget av kvalme i mine to andre svangerskap, og håper da at jeg slipper unna det denne gangen også. Akkurat nå er formen upåklagelig, men det kommer vel noe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+6 og er skikkelig kvalm og dårlig! Ligger på sofaen hele dagen og får i meg minimalt med mat... Urk! Er veldig trøtt også, men det skal jeg klare å leve med så lenge kvalmen gir seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6+2 idag og jeg kjenner jeg bare blir mer og mer trøtt med tiden..

Huff savner virkelig energien min.

Hm jeg er ikke veldig kvalm, men jeg merker jo at de "gode" tingene ikke smaker det samme. Sluttet med kaffi, noe jeg drakk mye av før..

 

Men dere-min mage begynner virkelig å synes.

Føler jeg kommer til å ha problemer med å skjule denne graviditeten til uke 12!! Er litt kraftig fra før, har alltid hatt litt mage. Nå ser jeg nok litt kjukk ut, tror de på jobben tror jeg spiser mer enn vanlig for tia...... Huffsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trøtt!!! Men får ikke sove skikkelig...frustrenede!! er 7+2, og har kommet skikkelig den siste uken, ellers så tar jeg ingefærkapslene mine så kvalmen holder seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+0 .. jeg merker at jeg har litt ømme føtter..

og sulten.... smil...

litt trøtt... men akkurat nå går det fint.. ikke noe jeg merker.

skal bare ha en liten ettermiddagslur..så er jeg klar :)

 

men skal tisse mye....

ikke noe kvalme... enda... krysser fingrene for at det ikke kommer..

 

er også blitt litt større over rompa.. hehe...

i mine andre graviditeter gikk jeg opp 28 kg med nr 1 (17-18 kg forsvant 3-5 dager etter fødslen)..å med nr 2 var det ca 20 kg.

 

men ellers er formen bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke så mye symptomer her...litt kvalm innimellom, tisser litt oftere enn vanlig og er trøtt! Men det skyldes nok at jeg ikke kommer meg I seng før 12 på kvelden og er oppe 05.50 igjen ;) er muligens 5+2 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 7 nå og er litt småtrøtt og sliten. Litt øm nederst i magen. Er også litt småkvalm på og av.

Var ikke et fnugg kvalm sist og da fikk jeg jente, kanskje gutt denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm nå og da, trøtt og oppblåst. Håper jeg slipper unna kvisene som kom på denne tiden sist. Er 4uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å høre om dere som er i så dårlig form. Jeg er heldig. Bare litt trøtt og så har jeg mye luft i magen. Ganske likt som sist. Merker jeg bør spise regelmessig. Har blitt litt kvalm en gang hvor det gikk for lenge mellom måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig trett, og sover på sofen hele ettermiddagen. Er også ganske kvalm, så beveger meg lite. Har måtte få tilpassing på skolen (slipper å møte fra morgenen av, selv om det er obligatorisk osv), men det er greit. Heldigvis har jeg matlyst, så lenge jeg spiser lite men ofte:) Luktesansen har blitt litt rar, nøtter og chips jeg tidligere elsket lukter skikkelig ekkelt. Men, det er verdt det og jeg klager ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen her er vel helt grei - 5 uker idag. Ømme bryst innemellom og ikke minst trØtt. Men kvalmen er vel rett rundt hjØrnet, tenker jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fin i formen egentlig, trøtt og litt verking i ryggen av og til....jeg går også bare å venter på kvalmen Hali, men tror den drøyer hvertfall et par uker til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er skremmende bra :(

GI MEG SYMPTOMER!!

 

Skal på tidlig ultralyd neste uke. Jeg og legen er uenige om hvor langt jeg er på vei.

Men en ting er såfall sikkert, jeg har ingen mens og graviditetstestene viser positiv og hormonene koker over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i fin form, men føler meg oppblåst, er trøtt, men da sover jeg ekstra, jeg har halsbrann av og til, det var første symptom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg har fått sånne irriterte bein nå...sliter med å sovne og våkner jeg på natta så har jeg det Gående...slitsomt når jeg i utgangspunktet er sååå trøtt! Ellers er det fint lite plager om dagen...:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...