beccis'en Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har to jenter på snart 4mnd. Da hadde jeg tenkt å introdusere fast føde. De er 1mnd tidlig født, har det noe å si for når man kan begynne med fast føde? Er det slik at de ikke er klar for det før nærmere 5Mnd da, eller har det ikke noe å si?
C.L.H85 Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Jeg begynte med litt velling ved 3,5 mnd... Men det skal sies at hun ikke er prematur. Ei venninne av meg har tvillinger å begynte med grøt når de var 3 mnd... Men ville hørt med hs jeg Vil ikke råde deg til noe jeg ikke vet så mye om
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Som nevnt i innlegget over, hør med helsesøster du.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Dette har jo med utvikling av tarmen å gjøre, så jeg ville drøyd den litt hvis du ikke har noen spesiell grunn til noe annet.
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Min er 4 1/2 og vi beg med smaksprøver til jul. Nå er vi oppe i en grøt porsjon (ikke så stor, men passe), morgen og kveld. Han får oxo da flaske etter maten og gjennom dagen som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå