LilleGull2012<3 Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Ett kjapt spørsmål, har i hele dag, fått plutselige "stikk/Smerter" i lysken, JM sa i går at hodet nesten var festet og at han satt nesten fast neddig der, er det da nye typer festesmerter jeg opplever?
Fru.Antonsen Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Kan også være dette med at kroppen forbereder seg til fødselen. For det strekkes og dras i alle retninger, personlig kjennes det ut som jeg revner i skambenet midt foran men det er pga bekkenløsning. Apropos snåle ting som skjer: Jeg sliter med en "flekk" rett over kneet mitt hvor jeg mister følelsen men tar man på det kjennes det ut som sånn prikking man får når benet sover som gjør skikkelig vondt Det og er visst pga bekkenløsningen
Mamelene Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Har lest at man kan kjenne sånne smerter når hodet fester seg, så det kan godt være. Har faktisk hatt samme smertene selv i dag, er 37 uker på vei.
FruEnebær Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Jeg kjenner også stikking... det varierer litt, kommer og går. Men jeg er neimen ikke sikker på om det er gutten min har fester seg, eller bare sjekker ut forholdene der nede . Synes det er litt mye bevegelse frem-og-tilbake i magen til at han skal sitte fast ennå... Er 35 uker på vei...
LilleGull2012<3 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2012 Vi satser på at det er festesmerter! Bekkensmertene er noe annerledes, så det er det ikke:p Jeg er 34+2 i dag, og merker at disse smertene har vært mer intense de siste to dagene, så det er innspurten på festing som foregår ;p
FruEnebær Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Ja, håper på det Rart hvordan men blir opptatt av alt som skal på plass, og at ting går som normalt...går nå og venter på åpenbaringen vedr. festing. Har lest at enkelte merker et "plupp" når babyen fester seg. *hihi* Mange forskjellige opplevelser ute og går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå