Gå til innhold

Danskebåt med barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta danskebåten med barn fra lørdag til søndag, tenker da stenaline til fredrikshavn (tror jeg det var) fra Oslo, eller er dette en ren fyllebåt? Jenta mi har så lyst til å reise på hotelbåt, men kan jo ikke ta seg fri fra skolen for å gjøre det syns jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at det står at det er 25års aldersgrense, men det er vel dersom du reiser alene?

Skrevet

Dere kan jo bare prøve det :)

Jo, aldersgrensen er for voksne som reiser alene.

Skrevet

Vi har reist på kielbåten og det gikk veldig fint. Barn får være med så lenge foreldrene er med. Og det var veldig barnevennlig på Kielbåten (i ukedager utenfor sesong). Men vet ikke hvordan det er på danskebåten. Uavhengig av om det er uke eller helg så tror jeg det er flere som reiser på fylletur til Danmark enn til Kiel. Og mulig det er mer fyll i helger generelt, vet ikke...

Skrevet

Det er bare om man reiser alene ja. Har inntrykk av at det bare er en fyllebåt, men nå er det jo ikke høysesong da... Jeg ville ringt å hørt hva de sier jeg. I utgangspunktet ville jeg ikke dratt med barn på en sÅnn frem i tilbake-tur på danskebåten med unntak av de ukene det er "Barnas båt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...