Gå til innhold

Hm.. skal jeg skaffe meg vaskehjelp, kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo hjemme i perm nå med kid nr 2, så jeg har jo litt tid å få gjort unna ting i huset, men merker allerede nå at det ikke er alt som er så veldig på stell. Det er ikke aktuelt å ha hjelp nå som jeg er hjemme eller når mannen min er hjemme, men kanskje når vi begge jobber 100%.

Merker at det irriterer meg at jeg ikke en gang gidder tenke på å vaske vinduer, at det er konstant støvete og synes det er flaut at sokkene blir møkkete under.

Jeg har egentlig ikke så veldig høye krav, men merker at det hadde vært fint å få gjort litt mer enn det vi får gjort i dag, uten å gjøre det :)

Vi har en rekkehusleilighet over 3 plan (130kvm) bad, 3 sov, kjøken og stue, kjellerstue og vaskerom.

Dere med vaskehjelp: hva får dere gjort, hvor ofte og til hvilken pris? Vil helst få gjort det hvitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, ta for deg en etg hver dag.... 3 dager med en - to timers vask... og 4 dageruten vask :P er ikke værre!! tafatte kvinnemenneske!!!

Skrevet

Eneste mulighet jeg har sammenhengende tid til å vaske, er etter leggetid, ca kl 20. Og da er jeg helt pumpa etter hele dagen. Jeg har jobben min, er alene med å få unger til og fra bhg, er alene om innkjøp og matlaging. Mannen pendler. Så vaskehjelp er helt nødvendig! Det koster penger, men jeg syns det er verdt det. Vi har vasking hver 14.dag, så tar jeg litt småvask og støvsuging utenom det.

Skrevet

høhø, ja det kan du si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...