Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg må ærlig inrømme, at jeg syntes det ble heeelt feil.. Har sett "voksenversjonen" og syns den er morsom, men at et barn på 3 år nesten kan hele teksen, og bevegelsene? Huff.. Hva er galt med mikkes klubbhus og handymanny??? hehe http://www.youtube.com/watch?v=ZJ319R1ZvYQ&sns=fb
PeppaPig Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Nei, syns ikke den var morsom... Litt drøyt å lære en på 3 denne sangen - og ikke minst bevegelsene. Foreldrene håper vel på at videoen skal bli en internettsensasjon slik at de kan tjene penger på det...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Dette ble rett og slett nesten litt patetisk. Lyser unge foreldre som vil ha oppmerksomhet.
Sjokoladebanan Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Njæh... Ungen var søt, men syns at musikkvideoen han refererer litt er upassende for et så lite barn... Men det er nå MIN mening da..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 tja.. Det var jo ganske uskyldig moro da (og siden det alltid refereres til ord som "ung mor" her inne, får jeg presisere at jeg er midt i 30-årene).. Jeg hadde ikke lagt ut noe sånn på nett med tanke på at ungen jo blir større da! Det jeg hengte meg opp i var faktisk: Så rotete kjøkkenbenk da gitt!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Enig i at det blir feil. Ville ikke lagt ut den videoen selv.. Og ikke lærer jeg ungen min sånne sanger heller... (Vet ikke om jeg er ung? 24, irriterende uansett at alt som blir gjort "feil" her inne "Må" bli gjort av de "unge dumme"..... Ellers er jeg enig med nr5 i at det mest irriterende med videoen var det forferdelige kjøkkenet. Når det er så stygt i utgangspunktet, hvorfor ikke PRøVE i hvert fall å holde det ryddig... den ekle søppelposen som bare henger over et skap.. og personen som sitter i hjørnet der, og oppvasken i vasken.... æsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå