Gå til innhold

Noen som har bachelor i økonomi og administrasjon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et tungt og vanskelig studie? Jeg klarte meg greit i økonomi på vgs. Da var jeg ikke interessert og bare gjorde det jeg måtte, leste til eksamen en time før skolen begynte osv. Det er 10 år siden og jeg har mer viljestyrke og er mer interessert nå. Hva syns dere? Og tenkte på å ta det via nettstudier slik at jeg kan jobbe 50%-60% ved siden av. Trur dere det går? Har ett barn og en støttende mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på deg, jeg taklet det ikke og jeg gikk på skole, via nettet kunne jeg bare glemme å ta det. Jeg er ikke smart nok :(

Skrevet

Jeg har bachelor i revisjon, de første to årene er det mye de samme fagene.

Men er det virkelig mulig å ta det som nettstudie? Jeg ville ikke ha valgt den løsningen, synes det er greit å ha kontakt med medstudenter og kunne jobbe litt sammen.

Jeg synes studiet gikk veldig greit, men du må jo selvfølgelig ha interesse for fagene.

Skrevet

Ja, man kan ta det som nettstudie

Skrevet

Datteren min ble ferdig i vår, og det er ikke et supertungt studie, men det krever jo en viss realfaglig interesse da det er en del matte første året.

Men hvis du ikke bor i Oslo, kan jeg ikke anbefale deg studiet, da det er nærmest støvsugd for jobber i markedet nå. Det kan jo selvfølgelig endre seg på tre år, men jeg ville neppe tatt sjansen.

Datteren min gikk ut med bra resultat, men har enda ikke fått jobb:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...