Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 stupe kråke helt skikkelig.. Jeg har ikke lært henne det, er bare noe hun plutselig har begynnt med!! Noen andre med to-åringer som dette enda? Syntes det var litt sprøtt å se, hehe
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Min jente begynte på turn når hun var 2år og 4mnd. Der lærte de en av de første gangene å stupe kråke, ingen som hadde problem med det
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Min jente begynte på turn når hun var 2år og 4mnd. Der lærte de en av de første gangene å stupe kråke, ingen som hadde problem med det Men likevel... Hun har begynnt med dette uten at vi har vist/lært henne det.Syntes det er litt spesielt jeg da
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Jenta mi på 2 år og 4 mnd kan IKKE det! Så moro, flink jenta du har!
Småtrollmamma Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Min jente på 2 år og 5 mnd begynte plutselig med dette og her for noen mnd siden. Hun går ikke på turn og jeg har ikke vist henne det. De i barnehagen trodde hun gikk på turn og sa at 2 av jentene på avd var veldig glad i dette ( ene er min jente). Da jeg svarte at det gjorde hun ikke ble de ganske paff. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Du lærte henne vel ikke å bæsje heller? Hun klarte det plutselig av seg selv? Det er faktisk ikke alt vi må lære dem. Det er det lek er til for, de utforsker, prøver ut og oppdager ting de klarer selv, de ser på andre. Alle to-åringene i barnehagen til snuppa her stuper kråke og herjer hver gang jeg henter lisjpia. Så så spesielt er det da ikke...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Du lærte henne vel ikke å bæsje heller? Hun klarte det plutselig av seg selv? Det er faktisk ikke alt vi må lære dem. Det er det lek er til for, de utforsker, prøver ut og oppdager ting de klarer selv, de ser på andre. Alle to-åringene i barnehagen til snuppa her stuper kråke og herjer hver gang jeg henter lisjpia. Så så spesielt er det da ikke... Hun gjør helt riktig også! Syntes det er litt rart at ALLE toåringene gjør dette i barnehagen til din jente, da de var så overrasket over min jente da hun plutselig gjorde dette en dag jeg hentet henne Ingen av de andre barna kunne dette sa de.Jeg har to aktive andre barn som aldri gjorde dette da de var så små. Den eldste lærte selv å ta bakover salto på trampoline som 6-åring.. Så er jeg litt stolt av henne da Dine unger kan/gjør sikkert andre ting som du er stolt av?
Eucerin Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 Du lærte henne vel ikke å bæsje heller? Hun klarte det plutselig av seg selv? Det er faktisk ikke alt vi må lære dem. Det er det lek er til for, de utforsker, prøver ut og oppdager ting de klarer selv, de ser på andre. Alle to-åringene i barnehagen til snuppa her stuper kråke og herjer hver gang jeg henter lisjpia. Så så spesielt er det da ikke... Det må da gå an å være stolt av barna sine uten å bli kritisert! Når jenta mi lærte seg å snu seg på stellebordet, filmet jeg, ringte rundt, skrev sikkert her også. BEtyr ikke at hun er så utrolig unik, men mødre SKAL være stolte og synes barna er unike. Nok av innlegg her inne hvor barna enten skriker for mye, maser, ikke spiser osv.. La nå mor få være stolt!
ariel78 Skrevet 13. januar 2012 #9 Skrevet 13. januar 2012 Så morsomt her inne, om man forteller at 2 åringen kan 7 språk er det garantert noen ville svart at det kunne deres barn lenge før. Syns jenta de er veldig flink, tror ikke mine kunne det på den tiden.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 Å skryte her inne er som Å banne i kirka!
1-2-3 <3 Skrevet 13. januar 2012 #11 Skrevet 13. januar 2012 Morsomt å se kor mye dere sammenlikner barna deres... Min datter er flinkere enn din datter liksom!!! Grow up!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #12 Skrevet 13. januar 2012 Wow, så kult! Det har jeg ikke tenkt over, det skal jeg jammen lære min snart to-åring når han står opp i morgen!
Mamma´n til lillemor Skrevet 13. januar 2012 #13 Skrevet 13. januar 2012 Så gøy. Skjønner godt at du er litt stolt. Jrg synes det er gøy å se hvor mye barn kan finne ut av og lære seg p egenhånd. Jenta mi har gjort 'yogaøvelser' fra hun var ett år. Det er vel ikke unikt og spesielt, men morsomt likevel. Hun bare koser seg med nye bevegelser. Spennende å følge med, og ganske imponerende å se alt hva de kan inne ut av på egenhånd. Som andre foreldre synes vi jenta vår er verdens beste og at hun utmerker seg på mange områder. Tror det er vanlig. Er jo naturlig at man er stolte av barna sine. Så kos deg med å følge med og skryt av ungen din!
Gjest 00000 Skrevet 13. januar 2012 #14 Skrevet 13. januar 2012 Så gøy, flink jente du har Gutten vår på 2 år tegner rundinger, det syns jeg er spesilet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå