♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg klarte jo selvfølgelig å bruke for høy varme på strykejernet da jeg skulle merke en ullbody, nå har den brenselsmerker. Er det overhodet noe jeg kan gjøre for å fikse den??
To ute! :) Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Foruten å kjøpe et større merke for å stryke over brennmerket ? ;-) Neppe. Dessverre.
hysterika Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Jeg klarte jo selvfølgelig å bruke for høy varme på strykejernet da jeg skulle merke en ullbody, nå har den brenselsmerker. Er det overhodet noe jeg kan gjøre for å fikse den?? Er det ikke på innsiden, da? Synes vel ikke når h*n har den på?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 legg den som skift i barnehagen det har jeg gjort noen ganger med klær som har blitt litt ødalagt på lignende måter.. men nå går min sønn heldigvis i en barnehage der de ikek bryr seg om annet enn at klærne holder barna varme (sa sant de ikke er skittne da )
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2012 (endret) hysterika: Jeg vrengte den ikke, men strøk over kanten foran.. dumt:( Endret 12. januar 2012 av ♡ Mams og gutten ♡
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2012 legg den som skift i barnehagen det har jeg gjort noen ganger med klær som har blitt litt ødalagt på lignende måter.. men nå går min sønn heldigvis i en barnehage der de ikek bryr seg om annet enn at klærne holder barna varme (sa sant de ikke er skittne da ) Ja,kan jo gjøre det da. Er det forresten mulig å farge ullplagg?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Jeg bruker ullklær med småhull og flekker som ikke går bort, som bytteklær i bhg. Kan ikke kaste bare det kommer noen småhull, men vil helst at ungene skal gå i rene og pene klær
Nikamo Skrevet 13. januar 2012 #9 Skrevet 13. januar 2012 Ja, det er mulig å farge ullplagg! Kanskje du da kan skjule brennmerket
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 Det finnes mange fine merker som kan syses på. Kjøp et slik å fest på brendmerke. Da blir bodyen som ny. Kanskje du kan brode. Da kan du sy på merke. Det har jeg selv gjort. Samme har jeg gjort med ullbodyer med hull i. Lille pia hadde lært å brukt saks så mang hull i ny klær. Ho er bare lik mora si. For jeg brukt også klippe hull i klær mine. Etter hvert så begynte jeg sy på klærne mine. Er i dag en mester på handarbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå