Gå til innhold

Løs mage før fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 nå og har de siste 3 dagene vært løs i magen. Må på do ofte, spesielt hvis jeg spise noe og det er ikke diare, men ikke fast;) Sorry for detaljer, men kan ikke skjønne hvorfor dette er tilfellet. Andre som har hatt det slik før fødsel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 38 nå og har de siste 3 dagene vært løs i magen. Må på do ofte, spesielt hvis jeg spise noe og det er ikke diare, men ikke fast;) Sorry for detaljer, men kan ikke skjønne hvorfor dette er tilfellet. Andre som har hatt det slik før fødsel??

Er jo somme som tømmer seg naturleg før fødsel (i staden for klyster). Meinar å hugse eg var litt laus i magen siste tida før fødsel, ikkje dårleg, men slik at alt gikk enkelt føre seg:P (haha,snakk om å dele detaljar, men sånt må ein vel forvente å finne på slike forum;P). Var som regel slik at ved dobesøk så var det ikkje berre nr.1 men også nr.2.

Kor lenge før fødsel hugsar eg ikkje, men kanskje siste veka/halve veka? Ein gløymer så fort, og no er det over 3år sidan, så kan ikkje gi meir konkret svar...

Treng jo ikkje å vere slikt heller, kan vere endring i kosthaldet eller aktivitetsnivået ditt, eller at du bygger på noko sjukdom. Men, slikt vil ein vel ikkje høyre?:P

Skrevet

Hadde løs mage samme dagen som jeg fødte, men ikke noe utover det.:)

Skrevet

Hehe jaaa hadde jo vært deilig å høre at alle omtrent som har fått har hatt løs mage først!;) Men slik er det vell ikke! Har mye kynnere om dagene og har faktisk vært plaget med maserier/modningsrier på nettene som gir seg etterhvert. Og siste dagene ekstremt mye menssmerter. Så innerst inne føler jeg at noe er på gang, men orker ikke håpe på for mye heller;) Var på omvisning på fødeavd idag å må si jeg faktisk fikk litt smålig panikk! Gud hva er det jeg har gjort, tenker jeg!! Gleder meg til det hele er over:)

Skrevet

Er ikkje lange ventetida igjen no;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...